مرجع خبری پرسپولیس :  مجتبى شيرى مدافع شيرازى سرخ  پوشان در طول فصل گذشته با وجود تلاش ويژه اى كه داشت، كه فرصت چندانى را براى حضور در تركيب پرسپوليس پيدا نكرد.

در آستانه شروع فصل جديد و در حاليكه در فصل استراحت تيم ها هستيم، با اين مدافع با تجربه پرسپوليس همكلام شديم.


• اوضاع و احوال چطور است؟
– خدا را شكر. در حال حاضر كه ليگ و مسابقات تعطيل است در حال استراحت هستم. البته استراحت مطلق نه، ۲ ، ۳ روزى است تمرينات انفرادى را شروع كرده ام تا از نظر بدنى، با افت مواجه نشوم و منتظر هستم تا فصل جديد آغاز شود.


• از فصلى كه با پرسپوليس پشت سر گذاشتى صحبت مى كنى؟
– در مجموع، خود پرسپوليس فصل پر فراز و نشيبى را پشت سر گذاشت. متاسفانه در ليگ با وجود تلاشى كه مجموعه تيم داشتند، نتوانستيم آن طور كه بايد و شايد موفق عمل كنيم. اول فصل هدف اصلى ما از ليگ برتر، كسب قهرمانى يا حداقل سهميه آسيايى بود كه با وجود تلاش هايى كه داشتيم برخى اتفاقات و شايد اشتباهات خودمان مانع از تحقق اين مساله شد.


• در جام حذفى چطور؟
– از اول ما نگاه ويژه اى به جام حذفى داشتيم ولى زمانى كه شانس هايمان را در ليگ از دست رفته ديديم اين تمركز دوچندان شد و موفق شديم با تمركز بالا و تلاش مضاعفى كه به خرج داديم. قهرمان شويم و به اين هدفمان رسيديم.


• علت اين فراز و نشيبى كه خودت در مورد آن صحبت كردى چه مسائلى بود؟
– مسائل زيادى دست به دست هم داد. ما در نيم فصل اول امتيازات زيادى را خيلى مفت و مسلم از دست داديم. امتيازاتى كه جبران آن در ادامه كار، سخت بود. معمولاً در ليگ هاى اكثر كشورها تيم هايى موفق مى شوند كه در نيم فصل اول بتوانند حداكثر امتيازات را به دست آورند مساله اى كه متاسفانه براى پرسپوليس اتفاق نيفتاد. يكسرى اشتباهات و بد شانسى ها گريبان ما را گرفت و مجموعه اين اتفاقات باعث شد در ليگ چندان موفق عمل نكنيم.


• و چه برنامه اى مى تواند باعث شود كه اين مشكل براى فصل آينده تكرار نشود؟

– اگر پرسپوليس براى فصل بعد براى قهرمانى حاضر مى شود بايد از روز اول همه چيز را طبق برنامه ريزى دقيق دنبال كند. با توجه به قهرمانى در جام حذفى، پرسپوليس در فصل بعد، بازى هاى مهم و حساسى در آسيا دارد و بايد نيروى خود را چنان تنظيم و تقسيم كند كه در هر ۳ جبهه ( جام حذفى، ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا ) بتواند
با نيروى ويژه اى در ميادين حضور پيدا كند. اين مساله امكان پذير نيست مگر با يك برنامه ريزى اصولى و بستن تيم به بهترين شكل ممكن.


• در فصل قبل از عملكرد خودت راضى بودى؟

– در اين رابطه بهتر است از كادر فنى و مربيان سوال كنيد. به هر حال تمام تلاش من اين بود كه در اين فصل بتوانم مهره مثمر ثمرى براى پرسپوليس باشم. در بازى هايى هم كه به من اين فرصت رسيد تا در تركيب پرسپوليس به ميدان بروم سعى كردم عملكرد خوبى داشته باشم ولى متاسفانه در طول فصل فرصت زيادى به من نرسيد.


• با توجه به اين مساله، چه تصميمى براى فصل بعد دارى؟
– دوست دارم در پرسپوليس بمانم ولى مى خواهم شرايط طورى پيش برود كه بتوانم فيكس باشم. من پرسپوليس را براى نيمكت نشينى نمى خواهم. من در بازگشت دوباره اى كه به پرسپوليس داشتم، ملى پوش بودم و در دوره هاى متمادى به تيم ملى دعوت مى شدم ولى با تداوم نيمكت نشينى هايم، اين شانس را از دست دادم كه دوباره در تيم ملى حضور پيدا كنم. به هر حال ادامه حضور در پرسپوليس براى من مهم است ولى نه اينكه بخواهم نيمكلت نشين باشم. در هر صورت تلاش من اين است كه اگر قرار باشد فصل بعد هم در پرسپوليس بمانم، جاى ثابت و فيكسى در تركيب تيم براى خودم دست و پا كنم واز اين طريق بار ديگر به تيم ملى باز گردم.


• پيش بينى  ات از آينده پرسپوليس چيست؟

– اگر مهره هاى خوب فصل قبل حفظ شود و در مناطقى كه تيم نياز به ترميم دارد، مهره هاى لازم جذب شود، موفقيت پرسپوليس براى فصل آينده تضمين شده است. با توجه به اينكه 3 جبهه مهم پيش روى پرسپوليس است، بايد تلاش ويژه اى
به كار بگيريم تا تيم قدرتمندى را بسازيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)