مرجع خبری پرسپولیس : مسئولان باشگاه پرسپولیس که در طول لیگ دهم با مدیریت منفعل خود اجازه اعمال هرگونه حق کشی و بی عدالتی را نسبت به تیم خود داده اند باید به شدیدترین شکل ممکن نسبت به نقض آشکار حقوق تیم و هواداران خود پس از صدور رای بازی با استیل آذین عکس العمل نشان دهند.

زمانی که عکس العمل باشگاه پرسپولیس پس از حق کشی های آشکار در مسابقات حساسی همچون دربی پایتخت را با تصمیمات مدیران سایر تیم ها مقایسه می کنیم که با اعمال هوشمندانه و در عین حال موزیانه خود پس از جابجا شدن یک اوت تیم خود را منحل کرده و مظلوم نمایی را به حد اعلی می رسانند ، بیش از پیش به وجود اشکالات  مدیریتی پرسپولیس در طی سال واقف می شویم. پس از یک فصل بی عدالتی علیه تیم پرسپولیس اکنون رای ناعادلانه ای صادر شده است که هیچ گونه تغییری در وضعیت استیل آذین ایجاد نخواهد کرد اما تیم پرسپولیس را از رسیدن به رتبه بالای جدول در لیگ برتر و موفقیت در جام حذفی کاملا دور خواهد کرد تا نورچشمی های فدراسیون به بالای جدول برسند.

 

به همین جهت مرجع خبری پرسپولیس پیشنهادات خود را برای مقابله با بی عدالتی آشکار و یک فصل کامل تضییع حق 30 میلیون هوادار به باشگاه پرسپولیس اعلام می دارد:

1- شرکت مدیر باشگاه در تمامی برنامه های ورزشی و محکومیت اقدام فدراسیون در آستانه مسابقه حساس نماینده کشور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ، دقیقا مانند حضور رئیس فدراسیون که در 72 ساعت گذشته در تمامی برنامه های ورزشی ، سیاسی ، اقتصادی و علمی صداوسیما حاضر شده است.

 

2- اعتراض به تمامی آرای صادر شده در خصوص اعضای تیم پرسپولیس و کناره گیری از مسابقات باقی مانده لیگ و یا شرکت با بازیکنان امید و جونان در صورت عدم تغییر آرا.

 

 

3- شکایت به دیوان عدالت اداری.

4- شکایت به کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون جهانی فوتبال و ارائه مستندات در خصوص آرای متنقاض صادر شده توسط کمیته انضباطی در طول فصل جاری همچون آرایی که در آن مشت و سیلی بازیکنان تیم های دیگر به داور با 1 ماه محرومیت و ناسزایی گویی بازیکن پرسپولیس با 2 ماه محرومیت جریمه شده است.

5- جلوگیری از حضور بازیکنان تیم در تیم های ملی امید و بزرگسالان.

6- تهدید به کناره گیری از لیگ یازدهم و عدم شرکت در لیگ فوتبال کثیفی که قواعد حاکم بر آن هیچ بویی از عدالت نبرده است.

7- دعوت به حضور هواداران پرشمار تیم در برابر فدراسیون فوتبال و ساماندهی شعارهای اعتراضی مستقیم در ورزشگاه.

 

 

http://up.perspolisnews.com/images/8uatw8h3bvsvpwkxv5.jpg

http://up.perspolisnews.com/images/qcnci952prdvznaxeto.jpg

http://up.perspolisnews.com/images/uf0c7qmfuvxi6yr3jpv0.jpg

http://up.perspolisnews.com/images/ocixewt3bbdvk2m8h1.jpg

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)