پرسپولیس نیوز :نماینده مردم مرند در جلفا گفته است که جریمه ۱.۵ میلیاردی پرسپولیس یکی از محورهای تحقیق و تفحص از باشگاه پرسپولیس است.محمد حسن‌نژاد نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی ، با بیان اینکه طرح تحقیق و تفحص از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در نوبت بررسی صحن علنی پارلمان قرار دارد، گفت: منتظر هستیم تا این طرح در صحن تصویب شود و کار را شروع کنیم.

وی با تاکید براینکه قطعاً در روند تحقیق و تفحص از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مدارک مختلفی دال بر تخلف در این دو باشگاه به دست می‌آید، ادامه داد: به طور نمونه یکی از مدارکی که می‌توان برروی آن کار کرد مبلغ جریمه ۱،۵ میلیارد تومانی باشگاه پرسپولیس در پرونده گولچ بازیکن کروات این باشگاه است که حتی یک دقیقه هم برای این باشگاه بازی نکرده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: ما در روند تحقیق و تفحص از دو باشگاه مذکور می‌خواهیم بدانیم این باشگاه‌ها مگر مشاور حقوقی نداشته‌اند که جریمه‌های از این قبیل را متحمل می‌شوند و پول بیت‌المال را در شرایط نامناسب اقتصادی هدر می‌دهند.

حسن‌نژاد با بیان اینکه اخیراً از قول بنده نقل شده بود که قرار است از باشگاه تراکتورسازی تبریز نیز تحقیق و تفحص صورت گیرد، اضافه کرد: این موضوع صحت ندارد و ما به دنبال این کار نیستیم.

وی با بیان اینکه یکی از محورهای تحقیق و تفحص از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس درباره کمک‌های برخی افراد به این دو باشگاه است، گفت: به طور نمونه بحث ما این است که چرا آقای حسین هدایتی به باشگاه پرسپولیس کمک کرده است؟ آیا پشت این موضوع نفعی وجود داشته یا خیر؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)