پرسپولیس نیوز: مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس امروز شنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس امروز شنبه با حضور دکتر مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، محمد رضا داورزنی معاون قهرمانی وزیر، حمیدرضا گرشاسبی مدیر عامل و اعضای هیات مدیره پرسپولیس، نمایندگان سازمان حسابرسی و برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد و امور دارایی و مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد.

در این جلسه، گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گزارشی از عملکرد هیات مدیره در حوزه های مختلف اداری، آموزشی، ساختاری، آکادمی فوتبال و فنی ارائه داد. گرشاسبی از حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان به منظور ایجاد ساختار قانونی برای باشگاه پرسپولیس و حرکت در مسیر رو به رشد تقدیر کرد و اظهار داشت: با حمایت دکتر سلطانی فر پرونده‌های حقوقی باشگاه پرسپولیس پیگیری و خطرات اصلی رفع شده و دوبار هم پرونده پرسپولیس در دادگاه CAS با تخفیف ویژه روبرو بود بطوریکه بار اول پرداخت ۶۰۰ هزار دلار به ۲۰۰ هزار دلار کاهش یافت و در جریان شکایت باشگاه ریزه اسپور هم بدهی ۸۰۰ هزار یورویی به ۵۰ هزار یورو تبدیل شد.

گرشاسبی در ادامه به فرایند مجوز گیری حرفه ای باشگاه پرسپولیس اشاره و تاکید کرد: اگر تلاش دکتر سلطانی فر صورت نمی گرفت ، مجوز حرفه ای پرسپولیس صادر نمی شد. در این مجمع طیبی مدیر کل دفاتر شرکت های دولتی گفت: پیگیری‌های خوبی در خصوص پرونده‌های حقوقی از سوی دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و اعضای هیات مدیره صورت گرفته تا جاییکه حساب های مالی و گزارش های حسابرسی به یک ساماندهی خوبی رسیده است. وی ابراز امیدواری کرد که با این روند باشگاه پرسپولیس از زیاندهی به سمت سود دهی می‌رود. در ادامه هم گزارش حسابرس و بازرس قانونی ارائه شد و بحث و بررسی‌های لازم در خصوص آن صورت گرفت.

کاشانی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هم با تقدیر از حمایت های ویژه دکتر سلطانی فر اظهار داشت: امروز خوشحالم که کارهای سازنده خوبی در هیات مدیره صورت گرفته و هیچگاه به این خوبی کار نشده بود. بطوریکه نتایجش را هم در میدان می‌بینیم که امیدوارم این روند منجر به شکوفایی باشگاه شود ‌‌و به معنای واقعی باشگاهداری در کشور محقق شود که این مهم تاثیرات اجتماعی قابل توجهی هم در کشور خواهد داشت .

کاشانی مشکلات سال‌های گذشته پرسپولیس را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: عدم درایت در انتخاب افراد در مجموعه پرسپولیس در گذشته باعث قصه ی پرغصه ی پرسپولیس شده بود اما امروز شرایط با حمایت و توجه وزیر ورزش و جوانان و اقدامات خوبی که انجام شده اوضاع تفاوت بسیار کرده است . مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، محمد رضا داورزنی معاون قهرمانی، گرشاسبی مدیر عامل و اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، نمایندگان سازمان حسابرسی، برنامه و بودجه، وزارت اقتصاد و امور دارایی و مدیر کل حقوقی وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)