مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم ایرانی تیم فوتبال الغرافه قطر بر سر تمرین تیم فوتبال پرسپولیس حاضر شد.

در شرایطی که سه شنبه شب تنها جلسه تمرینی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار برابر الغرافه قطر برگزار شد، فرهاد مجیدی کاپیتان سابق استقلال دقایق کوتاهی بر سر تمرین پرسپولیس حاضر شد و با دوستانش در تیم ایرانی خوش و بش کرد.

مجیدی که به همراه برادرش به تمرین پرسپولیس رفته بود در ابتدا با شوخی علی کریمی روبه رو شد که به مزاح به مجیدی گفت: “این جا نمی توانی چیزی برای تیمت پیدا کنی”.

بازیکن الغرافه پس از حدود دو دقیقه حضور بر سر تمرین پرسپولیس به سایر بازیکنان الغرافه پیوست تا در آخرین جلسه تمرین این تیم شرکت کند.

در حین برگزاری تمرین پرسپولیس که همزمان با دیدار استقلال ایران و الجزیره امارات شده بود، بازیکنان پرسپولیس پیگیر نتیجه این دیدار بودند. آنها پس از پایان تمرین در ورزشگاه الغرافه ده دقیقه آخر بازی استقلال را تماشا کردند که واکنش بازیکنان پرسپولیس به فرصتهایی که توسط بازیکنان استقلال به هدر می رفت جالب توجه بود. آنها که سخت به پیروزی نماینده ایران تمایل داشتند، چند دقیقه مانده به پایان بازی و زمانی که از پیروزی استقلال ناامید شدند با دستور دنیزلی به سمت اتوبوس حرکت کردند.

فرهاد مجیدی هم پس از پایان تمرین الغرافه در واکنش به شکست استقلال برابر الجزیره گفت که امیدوار است نماینده ایران در بازیهای آینده نتایج خوبی کسب کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)