پرسپولیس نیوز: پیشکسوت پرسپولیس گفت : پس از تساوی خانگی مقابل ماشین‌سازی، سرخ‌پوشان به پیروزی در جدال با فولاد خوزستان نیاز داشت تا از نظر روحی و روانی دچار مشکل نشوند.

مجتبی محرمی اظهار داشت: پرسپولیس در اهواز و مقابل تیم فولاد خوزستان به پیروزی با ارزش رسید تا سه امتیاز حساس بیرون از خانه را کسب کند.

وی افزود: پس از تساوی خانگی مقابل ماشین‌سازی، پرسپولیس به پیروزی در این جدال نیاز داشت تا ازنظر روحی روانی دچار مشکل نشود. خط دفاعی پرسپولیس در دیدار مقابل فولاد خوزستان نظم خاصی داشت و اجازه ندادند بازیکنان فولاد خوزستان صاحب موقعیت خطرناک شوند.

محرمی خاطرنشان کرد: «سید جلال حسینی» می‌تواند الگوی مناسبی برای بازیکنان جوان باشد که پس از نیمکت نشینی در خدمت تیم بود و در دیدار مقابل فولاد خوزستان بهترین عملکرد از خود به نمایش گذاشت.

وی تاکید کرد: مهم پیروزی پرسپولیس در اهواز بود و آنها از حالا باید به فکر بازی مقابل نفت مسجد سلیمان باشند. شاید این مسابقه بر روی کاغذ آسان باشد اما در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس بازیکنان خوبی در ترکیب خود دارد که این توانایی را خواهد داشت تا در لیگ نوزدهم نیز مدعی قهرمانی باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)