پرسپولیس نیوز: بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس گفت: «علی پروین» بزرگ و اسطوره باشگاه پرسپولیس است و کارهای بزرگی برای من انجام داده است که هیچ وقت فراموش نمی‌کنم.

«مجتبی محرمی» درباره اختلافاتی که با «علی پروین» پیش آمده، اظهار داشت: از «علی پروین» ناراحت نیستم و اگر اختلافی پیش آمده درون خانوادگی است که چیز خاصی نبود. از نقل قول‌هایی که به گوشم می‌رسید ناراحت بودم و بی احترامی به وی نکردم. اگر «علی پروین» چهار کلاس سواد دارد خود من زیر دیپلم هستم. فقط انتظار نداشتم که ماجرای خانه را برای همه بازگو کند. خیلی از پیشکسوتان زنگ زدند و گفتند مجتبی خانه در شمال شهر گرفته‌ای!

پیشکسوت پرسپولیس افزود: حرف من این بود که خانه‌ای که برای من گرفته شد، مجانی نبود و چک‌هایش را دادم و مبلغ آن نیز از حقوقم کسر شد.

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: «علی پروین» بزرگ، اسطوره باشگاه پرسپولیس بوده است و کارهای بزرگی برای من انجام داده که هیچ وقت فراموش نمی‌کنم، او ساعت ۷ صبح در مراسم خاکسپاری مادر مرحومم شرکت کرد که برای من دنیایی ارزش داشت.

محرمی در بخش دیگری از این گفت و گو درباره باشگاه پرسپولیس نیز گفت: تکلیف مدیریت پرسپولیس پس از جدایی «محمدحسن انصاری‌فرد» مشخص نیست و امیدوارم هر چه زودتر تکلیف این باشگاه مشخص شود. این باشگاه در حال حاضر با سرپرست اداره می‌شود و در سریع‌ترین زمان ممکن مدیرعامل باشگاه باید معرفی شود.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: من منتقد انصاری‌فرد در پرسپولیس بودم و همچنان روی انتقاداتی که انجام دادم هستم، ایشان در طول مدتی که مدیریت باشگاه را برعهده داشت چه اقدام موثری انجام داد؟ او با اشتباهاتش برای پرسپولیس مشکلات و حواشی زیادی ایجاد کرد که به طور حتم ادامه خواهد داشت.

محرمی همچنین تصریح کرد: امیدوارم هر چه زودتر ویروس کرونا به پایان رسیده و لیگ برتر شروع شود، به طور حتم پرسپولیس شایسته قهرمانی در لیگ است و با اختلاف امتیازی که با رقبا ایجاد کرده شایستگی‌هایش را ثابت کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)