پرسپولیس نیوز: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد سرخپوشان در دیدار مقابل الوصل امارات موقعیت‌های زیادی را از دست داده‌اند.

مجتبی محرمی درباره پیروزی ۲ بر صفر تیم پرسپولیس مقابل الوصل امارات اظهار داشت: پرسپولیس بازی خوبی انجام داد و بعد از شکست در دربی خدا را شکر این دیدار را برد. در دربی هم من از برانکو ایراد فنی نگرفتم،‌ متأسفانه در آن مسابقه همه روی عملکرد ربیع‌خواه «زوم» کرده بودند. این بازیکن تا الان عملکرد خوبی داشته است،  اما در دیدار مقابل استقلال، نظر من این بود که باید زودتر تعویض می‌شد.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس در بازی با الوصل دو گل زد،‌ اما ۱۰ گل نزد! برانکو هم تغییرات خوبی در تیمش ایجاد کرده بود و تیم حالت تهاجمی داشت. در هر صورت در این بازی ما به برد نیاز داشتیم و اکنون هم در صدر جدول هستیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که شانس صعود سرخپوشان را از گروه C  لیگ قهرمانان آسیا چقدر می‌بیند، تصریح کرد: صددرصد پرسپولیس شانس اول صعود از این گروه است. ما باید در گروه‌مان سرگروه شویم تا در مرحله بعد بازی راحتی داشته باشیم.

محرمی در مورد حضور محسن مسلمان در زمین پس از چندین هفته نیمکت‌نشینی، گفت: این بازیکن هم کمی استرس داشت،‌ اما به نظرم عملکرد خوبی از خود نشان داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)