مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا بدون حضور تماشاگرانش در ورزشگاه آزادی به میدان خواهد رفت که بسیاری این حکم را غیرقانونی می دانند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، پس از اعتراض رسمی باشگاه پرسپولیس به حکم محرومیت عجیب و بی سابقه کمیته انضباطی در خصوص این تیم ، پرونده مسابقه پرسپولیس – تراکتورسازی به کمیته استیناف رفته و جلسه این کمیته هنوز تشکیل نشده است .

 

روال قانونی به این ترتیب است که تا تشکیل جلسه  استیناف و صدور رای تجدید نظر ، حکم محرومیت آن تیم به حال تعلیق در می آید اما در حالی که به آخرین ساعات پایانی اداری روز پنجشنبه نزدیک می شویم خبری از تشکیل جلسه استیناف نبوده و این حکم همچنان بر قوت خود باقی است.

 

 

 

حکمی که در ابتدا مسئولان باشگاه پرسپولیس با استناد به غیبت رئیس کمیته انضباطی و حضور وی در خارج از کشور و سپس به دلیل امضا نشدن برگه ابلاغیه به وسیله اعضای کمیته انضباطی آن را بی اعتبار خواندند اما با عکس العمل شدیدالحن مسئولان فدراسیون فوتبال مواجه شدند .

 

مسئولانی که به رهبری مهدی تاج نایب رئیس فراسیون فوتبال ، یک روز پس از برگزاری مسابقه دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی تشکیل جلسه داده و بدون حضور رئیس کمیته انضباطی حکمی شتاب زده و بدون امضا را برای باشگاه های پرسپولیس و تراکتورسازی ارسال کردند که برای اولین بار در طول تاریخ برگزاری لیگ برتر ، نام بازی و هفته ی محرومیت تیم های محروم هم در آن ذکر شده بود ، که اگر مسئولان کمی اشراف به قوانین جاری انضباطی داشتند به خاطر می آوردند تا زمانی که حکم استیناف صادر نشده ، حکم محرومیت و تعیین مسابقه برای اجرای آن غیرقابل انجام است .

 

اما جدیدترین اتفاقی که این حکم بی سر و ته را زیر سوال برده اظهار نظر عجیب امروز مجتبی شریفی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است که گفته « بازی را از اینترنت دانلود کردم و  خودم حکم صادر کردم! »  .

 

نقل قولی که در روزنامه رسمی ورزشی امروز به چاپ رسیده و بیش از پیش این حکم من در آوردی را بی اعتبار می کند . مسئولی که بدون حضور در ورزشگاه ، و  با وجود موانعی همچون سانسورهای صوتی و تصویری در پخش صداوسیما ؛ و بدون در نظر گرفتن اظهارات شاهدان میدان و مسئولان انتظامی و یا شنیدن دلایل و دفاعیات متشاکیان به خود اجازه صدور حکم یک شبه از هزار کیلومتر دورتر از کشور را می دهد ، فقط از او انتظار می رود پس از صدور حکمش وب سایت های باشگاه هایی را که به فدراسیون فوتبال اعتراض کرده و بیانیه صادر کنند تهدید به فیلتر شدن کند .

 

ساعات پایانی اداری آخرین روز هفته در حالی سپری شدن است و به نظر می رسد جمعه شب باید منتظر دیدن سکوهای خالی ورزشگاه آزادی در مسابقه دو تیم پرسپولیس و سایپا ، به جرم آشوب گری و بی نظمی های تماشاگران تراکتورسازی باشیم !

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)