پرسپولیس نیوز: باشگاه پرسپولیس گزینه مورد نظر خودش برای میزبانی از تیم التعاون عربستان را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کرد.

امیر علی حسینی در خصوص تعیین محل میزبانی از التعاون عربستان اظهار داشت: پس از بررسی‌هایی که توسط باشگاه انجام شد، ورزشگاه زعبیل امارات که ورزشگاه خانگی تیم الوصل امارات است را برای میزبانی از تیم التعاون عربستان در کشور ثالث به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کردیم. این ورزشگاه قبل از این نیز میزبان بازی‌های ما با نمایندگان عربستانی بوده است و قابلیت برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: همچنین در نامه‌نگاری با کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۰۲۰ را اعلام کردیم. بر این اساس، قرار است بازی با التعاون که اولین بازی با میزبانی ما در امارات خواهد بود از ساعت ۱۹ به وقت محلی (۱۸ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران) آغاز شود. همچنین برای بازی با تیم الدحیل در روز یکم اردیبهشت ۹۹ (۲۰ آوریل)، ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه به وقت تهران و برای بازی با الشارجه در ۱۵ اردیبهشت، ساعت ۱۹ و ۲۰ دقیقه به وقت تهران به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شده است.

گفتنی است؛ ورزشگاه زعبیل امارات از سال ۱۹۷۴ به صورت رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت و با ظرفیت بیش از هشت هزار نفر، ورزشگاه خانگی باشگاه الوصل است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)