پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس گفت: برخی اظهارات از سوی اعضای هیات مدیره می تواند حاشیه ساز باشد و از آنها می خواهم از این اتفاق دوری کنند.

ناصر محمدخانی روز پنجشنبه اظهار داشت: پرسپولیس در روزی که به پیروزی و سه امتیاز کامل نیاز داشت تا فاصله امتیازاتش را با رقبا در صدر جدول زیاد کند برابر ذوب آهن به تساوی رسید تا دو امیتاز مهم را از دست دهد.
وی افزود: پرسپولیس می توانست برای رسیدن به دروازه حریف و گل از کناره های زمین استفاده کند اما سانترهای احساسی و بی هدف را در دستور کار قرار داد و البته مهاجمان این تیم در چند صحنه دقت کافی را در هنگام زدن ضربات آخر نداشتند.
بازیکن اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: خط هافبک و خط حمله پرسپولیس فاصله زیادی در بازی با ذوب آهن داشتند و این موضوع باعث شد موقعیت چندانی بر روی دروازه حریف خلق نشود.
محمدخانی در پاسخ به این پرسش که حاشیه های روزهای اخیر که توسط هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شکل گرفت در این تساوی چقدر تاثیرگذار بود گفت: مهم ترین مساله برای تیمی که می خواهد به عنوان قهرمانی در لیگ برتر برسد دوری از حاشیه است و باید همه مجموعه باشگاه دست به دست هم بدهند تا این تیم بتواند به موفقیت برسد.
وی تصریح کرد: اگر برانکو در موفقیت های پرسپولیس نقش نداشته پس هیات مدیره نقش داشته است؟ مگر هیات مدیره کار فنی فوتبال انجام می دهد که باید موفقیت های پرسپولیس را به پای آن ها نوشت؟ این عزیزان بکوشند وظایفی را که به دوش آن ها گذاشته شده است را به بهترین شکل ممکن انجام داده و بستر لازم را فراهم کنند تا مربیان و بازیکنان پرسپولیس با فراغ بال و بدون حاشیه در مسابقاتی که پیش روی آن هاست به میدان بروند.
پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: برانکو و بازیکنان پرسپولیس با تدابیر و تلاش خود نقش اصلی را در کامیابی پرسپولیس ایفا کرده اند و می توانند در ۴ هفته باقیمانده لیگ برتر با نتایجی که به دست می آورند برای سومین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر شوند.
محمدخانی در پایان گفت: پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بازی دشواری را در لیگ قهرمانان آسیا برابر الاهلی عربستان پیش رو دارد که در صورت غلبه بر این تیم می تواند راهی مرحله بعدی این بازی ها شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)