پرسپولیس نیوز: مهاجم سال‌های دور پرسپولیس، گفت: پرسپولیس همیشه یک تیم تهاجمی بوده و انتظار گلزنی بیشتری از خط حمله این تیم می‌‌رود.

ناصر محمدخانی  در مورد شکست روز گذشته پرسپولیس مقابل سپاهان، گفت: شکست بدی بود، انتظار داشتیم بعد از برد دربی مقابل سپاهان هم نتیجه خوبی بگیریم اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد، تیم خوب بازی نکرد باید نتیجه این بازی به نفع پرسپولیس تمام می‌شد، مساوی هم در ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باخت است. کلاً پرسپولیس روز گذشته خوب نبود.

محمدخانی در ادامه گفت: به نظر من دو شوت به پای بازیکنان سپاهان چسبید و تبدیل به گل شد. مخصوصاً گل دوم که شاید اگر صد بار دیگر هم تکرار شود تبدیل به گل نمی‌شود اما متأسفانه توپ از زاویه بسته وارد دروازه شد ضمن اینکه به نظر من تعویض‌ها اشتباه بود، ما در زمین خودمان به برد احتیاج داریم و باید تعویض‌های هجومی انجام بدهیم اما تعویض‌ها درست نبود البته سپاهان هم تیم خوبی نشان داد، پیش از بازی هم گفته بودم که کار سختی مقابل این تیم داریم آنها تیم یکدستی هستند که در دفاع و حمله به خوبی جمع می‌شوند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شرایط حال حاضر این تیم،‌گفت: ۵ هفته از لیگ گذشته و شرایط تیم در جدول بد نیست اما خیلی کار دارد. تیم‌های دیگر یارگیری خوبی انجام دادند و ما کار سختی در رقابت با آنها داریم، تیم‌هایی مانند تراکتور، شهرخودرو و همین سپاهان امسال کار را برای ما سخت می‌کنند با این حال رسیدن به قهرمانی شدنی است به شرط اینکه در تمام بازی‌های خانگی از شرایط میزبانی به خوبی استفاده کنیم چون بازی در شهرستان‌ها و امتیاز گرفتن کار بسیار سختی است مخصوصاً در نیم‌فصل دوم که تیم‌های شهرستانی در خانه خودشان سخت امتیاز می‌دهند چون هیچ تیمی نمی‌خواهد به لیگ یک برود. در مجموع کار ما در لیگ امسال سخت است و باید از همین ابتدای کار به فکر جمع کردن امتیازات باشیم.

مهاجم اسبق قرمز‌های تهران در مورد نوع بازی تیم کالدرون،‌گفت: نوع بازی تیم رضایت‌بخش نیست، هافبک‌های تیم باید کنترل بیشتری روی میانه زمین داشته باشند و مهاجمان را بهتر تغذیه کنند، ما مقابل سپاهان موقعیت خاصی نداشتیم، هافبک‌ها باید جنگندگی و دوندگی بیشتری داشته باشند و همچنین بازیکنان کناری باید در حمله به مهاجمان اضافه شوند و در دفاع هم سریعاً جمع شوند. به نظر من با این روند نمی‌توانیم انتظار اتفاق خوبی داشته باشیم.

وی در خصوص وضعیت خط حمله پرسپولیس عنوان کرد: در حال حاضر خط حمله پرسپولیس آمار خوبی ندارد باید از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنیم، مهاجمان باید در فضاها حرکت کنند اما کم‌فروغ هستند، پرسپولیس همیشه یک تیم تهاجمی بوده و انتظار گلزنی بیشتری از خط حمله این تیم می‌‌رود. ما هنوز چیز خاصی از جونیور ندیده‌ایم او یک بازیکن برزیلی است و انتظار‌ها از او بالا است. امیدوارم در بازی‌های بعدی بتواند خودش را نشان بدهد البته پرسپولیس امسال تغییر و تحولات زیادی داشته و نیاز به زمان دارد تا بازیکنان به خوبی با هم هماهنگ شوند.

محمدخانی در مورد اعتراض‌های بیرانوند در طول بازی و تیم داوری و همچنین اعضای تیم حریف،‌ گفت: او دروازه‌بان شماره یک تیم ملی است و باید آرامش بیشتری در زمین داشته باشد من نمی‌دانم چه صحبتی را با اعضای تیم حریف داشته اما در کل باید از حاشیه‌ها دوری کند. او روز گذشته روی دو شوت ناگهانی گل خورد و به همین خاطر عصبانی بود، با این حال او نباید تا این حد عصبانی شود و این رفتارها را بروز دهد. از بیرانوند بیشتر از اینها انتظار می‌رود. او باید به خط دفاع پرسپولیس آرامش بدهد، من فکر می‌کنم عصبانیت او روز گذشته به خاطر فشار بازی بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)