پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس در نیمه اول خوب بازی کرد اما در نیمه دوم افت کرد که این به خاطر بازی بعد با استقلال است.

ناصر محمدخانی، در خصوص برد تیم پرسپولیس مقابل سپیدرود و صدرنشینی این تیم در لیگ برتر گفت: به نظرم نتیجه بازی امروز برای پرسپولیس خیلی مهم بود. دیروز خوشبختانه ۳ گل زدیم هرچند در نیمه دوم پرسپولیس کمی افت کرد و شاید بازیکنان فکر می‌کردند کار تمام شده، هر چند که یک پنالتی هم به حریف دادیم که اگر آن توپ گل می‌شد، شاید تیم سپیدرود روحیه بیشتری می‌گرفت و کار سخت می‌شد. در کل خوشحالم که پرسپولیس برنده شد و به صدر برگشت.

این پیشکسوت ادامه داد: در نیمه دوم پرسپولیس افت کرد و دلیل آن هم این بود که بازی بعدی تیم با استقلال است و بازیکنان نمی‌خواستند با کارت گرفتن یا مصدومیت این بازی را از دست بدهند. به طور مثال کامیابی‌نیا یک هافبک توپ‌گیر و دونده است اما دیروز محتاط بود و نخواست کارت بگیرد تا دربی را از دست بدهد. به اعتقاد من همین مسئله باعث شد تا پرسپولیس در نیمه دوم آن تیم همیشگی نباشد.

وی در مورد این‌که سال ۹۷ برای پرسپولیس با صدرنشینی به پایان رسید و ارزیابی شما از این سال چیست؟ تصریح کرد: بازیکنان دیروز هم به خودشان و هم به هواداران عیدی دادند و خوشبختانه هواداران پرسپولیس شاد بودند. بازی با سپیدرود یک بازی سخت حساب می‌شد؛ چراکه سپیدرود حریف گردن‌کلفتی است، اما پرسپولیسی‌ها حالا با یک روحیه مضاعف به دربی خواهند رفت.

وی درباره دیدار آینده پرسپولیس مقابل استقلال که در فروردین ماه سال ۹۸ برگزار خواهد شد گفت: به نظر من هم پرسپولیس و هم استقلال امسال عید ندارند و باید فقط برای دربی تمرین کنند؛ چراکه یک بازی سخت در انتظار هر دو تیم است. البته این بازی مثل همه بازی‌ها ۳ امتیاز دارد اما از آنجایی که پرسپولیس و استقلال پر هوادار و ریشه‌دار هستند بازی آن‌ها حساس است. به اعتقاد من درگیری‌های بازی در وسط زمین است و به همین دلیل دو تیم موقعیت کمی روی دروازه هم ایجاد می‌کنند. در همین رابطه هر تیمی که بتواند از موقعیت‌هایش بهترین استفاده را ببرد می‌تواند برنده دربی باشد.

محمدخانی درباره استقلال و نقاط قوت این تیم تصریح کرد: من بازی‌های استقلال را دیدم و حتی بازی با نساجی را هم تماشا کردم. استقلال تیم خیلی خوبی شده و شکل خوبی هم به خود گرفته است. حتی زمانی که این تیم جایگاه خوبی در جدول نداشت، باز هم من می‌گفتم استقلال بهتر می‌شود و الان هم جزو مدعیان قهرمانی است.

این پیشکسوت پرسپولیس در خصوص نقطه قوت این تیم اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پرسپولیس دو دوره قهرمان لیگ شده و مدعی اصلی قهرمانی است. نقطه قوت این تیم کم گل خوردن است و می‌بینید که سید جلال حسینی خیلی خوب دفاع را مدیریت می‌کند اما به نظر من بازیکنان پرسپولیس در انتقال توپ باید سریع‌تر عمل کنند؛ چراکه تاخیر آن‌ها باعث انسجام تیم روبه‌رو می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)