پرسپولیس نیوز: معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: نه کسی می‌خواهد قانون را دور بزند و نه کسی به دنبال تبصره برای ماندن می‌گردد.

محمدرضا داورزنی در حاشیه مراسم افتتاحیه المپیاد استعدادهای برتر ورزشی اظهار داشت: ما اگر می‌خواهیم در المپیک‌ها مدال‌های بیشتری بگیریم چاره‌ای جز کار روی نوجوانان نداریم. ما روی المپیک‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۸ فکر می‌کنیم و به همین دلیل به دنبال استعدادیابی بین نوجوانان ۱۲ تا ۱۶ سال هستیم.

وی افزود: هر ساله باید خون تازه‌ای تزریق کنیم و برهمین اساس استعدادهایی که داریم باید شناسایی شوند و به جز برگزاری اینگونه المپیادها راه دیگری برای شناسایی نیست. در گذشته مسابقات آموزشگاه‌ها و همچنین المپیاد بین مدارس برگزار می‌شد، اما نتیجه لازم را نداشت. حالا این فرصت هر ساله به نوجوانان داده می‌شود که نفرات بااستعداد شناسایی شوند. همچنین این المپیادها کمک می‌کنند که همه استان‌ها درگیر این موضوع شوند. زمانی که قاعده حرم ۵۰۰ هزار نفر شوند انتخاب نفرات برتر و قوی‌تر و تزریق خون تازه به ورزش کشور نیز بهتر انجام می‌شود و ما می‌توانیم در المپیک‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۸ افتخارآفرینی کنیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره بازنشسته بودن برخی از رؤسای فدراسیون‌ها گفت: می‌خواهم به نکته‌ای اشاره کنم. همه ما مکلف به اجرای قانون هستیم. در ماده ۶۰ قانون ایثارگری به جانبازان این اجازه داده می‌شود که برای یک بار به خدمت بازگردند و این فرصت برای همه وجود دارد. هر کسی هم که تابع قانون باشد مشکلی نیست. متأسفانه درباره برخی افراد اجحاف حق صورت می‌گیرد. باید عنوان کنم که نه کسی می‌خواهد قانون را دور بزند و نه کسی به دنبال تبصره برای ماندن می‌گردد. در واقع هیچ رئیسی به دنبال خلاف قانون نیست و شما هم نگران نباشید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)