دروازه‌بان تيم فوتبال سپاهان گفت: بعيد مي‌دانم صحبت‌هايي که در خصوص پيوستن گردان به سپاهان مي‌شود صحت داشته باشد.

رضا محمدي در گفت‌وگو با ايسنا،اظهارکرد: متاسفانه در ديدار برابر صبا محروم هستم و نمي‌توانم براي تيمم به ميدان بروم، اما بايد بگويم بازيکنان تمرينات بسيار خوبي را پشت سر گذاشتند و از همه لحاظ آماده بازي برابر صبا هستند، ضمن اينکه روز دوشنبه نيز يک بازي خوب برابر راه آهن پشت سر گذاشتيم که به آمادگي مطلوبي نيز رسيديم.

وي در ادامه با بيان اين مطلب که سپاهان به فرد متکي نيست، خاطرنشان‌ کرد: مرزبان در مدت حضور خود در سپاهان زحمات بسيار زيادي براي تيم کشيد، اما ما همه تلاش خود را خواهيم کرد که مبادا با جدايي مرزبان لطمه‌اي به سپاهان وارد شود زيرا سپاهان هميشه باشگاهي بوده است که با جدايي بازيکن يا مربي آسيب نمي‌بيند.

دروازه بان تيم فوتبال سپاهان افزود: خدا را شکر سپاهان در حال حاضر 4 دروازه‌بان خوب دارد و انتخاب دروازه‌بان اول بستگي به سليقه سرمربي دارد، هر کدام از دروازه‌بان‌هاي سپاهان که درون دروازه بايستند همه تلاششان را خواهند کرد که بهترين بازي خود را به نمايش بگذارند تا براي تيم خود مثمر ثمر باشند. مطمئنا من هم اگر صلابت گذشته خود را در ادامه داشته باشم به چارچوب بازمي‌گردم.

محمدي در خصوص شايعاتي که مبني بر پيوستن شهاب گردان، دروازه بان نيمکت نشين پرسپوليس به سپاهان وجود دارد بيان کرد: من بعيد مي‌دانم او به سپاهان بيايد و فکر مي‌کنم اين صحبت‌ها تنها در حد شايعه باشد. به هر حال از اين حرف‌ها زياد مطرح مي‌شود ولي بعيد مي‌دانم اين شايعه صحت داشته باشد زيرا ما از لحاظ دروازه‌بان مشکلي نداريم.

وي همچنين در خصوص بازي با الاهلي تصريح کرد: متاسفانه بعضي از خبرگزاري‌ها نوشته بودند که من اعتماد به نفس بازي‌هاي قبل را نداشتم، اما بايد بگويم بر خلاف تمام بازي‌ها آن شب شبي بود که من اصلاً استرس نداشتم و با اعتماد به نفس کامل درون دروازه قرار گرفته بودم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)