مرجع خبری پرسپولیس : دروازه بان تیم داماش گفت: برای حضورم در پرسپولیس مسئولان این تیم با عابدینی مذاکره کنند.

محمد محمدی در خصوص شایعه حضورش در پرسپولیس اظهار داشت: باشگاه‌های سایپا و پرسپولیس خواهان به خدمت گرفتن من هستند. البته یکی از مسئولان ارشد باشگاه پرسپولیس با من تماس گرفت و خواهان حضورم برای نیم فصل دوم در این تیم شد.

وی افزود:قرار شد آنها مستقیما با عابدینی صحبت کنند و تکلیفم روشن شود، اما چیزی که مشخص است من در نیم فصل دوم قطعا با توجه به مشکلم در خدمت داماش نخواهم بود.

دروازه‌بان تیم داماش گفت: در حال حاضر در رشت در طول هفته به تنهایی تمرین می کنم ولی در مجموع هم به نفع من و هم به نفع داماش است که با توجه به شرایط موجود با تعامل خوبی همکاری مان را قطع کنیم.

وی درخصوص اینکه احتمال حضورش در پرسپولیس چقدر  است گفت:پس از مذاکره یکی مسئولان پرسپولیس ابراز تمایل کردم که در خدمت آنها باشم اما گفتم که آنها با عابدینی مذاکره مستقیم و حضوری داشته باشند. من این موضوع را به مسئولان داماش  هم انتقال دادم و آنها را در جریان کار قرار دادم.

محمدی تاکید کرد: باشگاه سایپا نیز نامه رسمی خود برای حضورم در این تیم به باشگاه داماش ارسال کرده ولی من از روند مذاکرات مطلع نیستم. تمام فکر و ذکرم این است که فردا دیدار پایانی نیم فصل را با شهرداری با موفقیت پشت سر بگذاریم تا برای نیم فصل دوم تصمیم خوبی بگیرم.

دروازه بان سابق تیم های پرسپولیس و استقلال در خصوص تمایلش برای حضور در پرسپولیس گفت: بحث تمایل من نیست.من تمایل دارم توانایی هایم را به نمایش بگذارم.فشار تمرینات در ورزشگاه عضدی باعث شد تا برایم مشکلاتی پیش بیاید.دکتر نیز اکیدا دستور داد تا در آن شرایط تمرین نکنم.مدارک آن هم وجود دارد ولی در این مدت عده ای از دوستان هر چه خواستند نوشتند.

وی افزود:مدارک پزشکی و نامه جراح من موجود است. جراحم متخصص زانو است و حتی پزشکان باشگاه هم می تواننند در این خصوص تاییدیه بدهند. آنها می دانند من در زمین سفت نمی توانم تمرین کنم و به همین خاطر مجبور به ترک داماش هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)