کاپیتان تیم فوتبال گهر دورود گفت: مسئولان باشگاه به هیچ کدام از وعده‌هایشان عمل نکردند و این باشگاه مالک مشخصی ندارد.

 
 

علیرضا محمد در مورد وضعیت باشگاه گهر دورود، گفت: گهر در وضعیت مسخره‌ای به سر می‌برد، معلوم نیست صاحب این باشگاه چه کسی است و ما با چه کسی طرف هستیم. در چند سالی که فوتبال بازی کرده‌ام چنین وضعیتی ندیده‌ام. با جدایی مهدی تارتار وضعیت تیم فاجعه شد.

محمد در مورد اعتراضش به پورمند مربی تیم بعد از تعویض در دیدار با فولاد، گفت: من خودم گفتم تعویضم کند. اتفاق‌هایی در زمین دیدم که نمی‌توانستم تحمل کنم و بهتر دیدم دیگر در تیم بازی نکنم و از مربی خواستم تعویضم کند. بازیکن بی‌تجربه زیاد داریم و هر کسی در وسط زمین صحبت می‌کند. با این وضعیت دیگر برای باشگاه گهر بازی نمی‌کنم تا وضعیت این تیم مشخص شود.

وی افزود: نمی‌دانم با چه کسی باید برای گرفتن رضایت‌‌نامه‌ام صحبت کنم. مسئول و صاحب تیم مشخص نیست. مسئولان به هیچ کدام از وعده‌هایشان در مورد گهر عمل نکردند و باید اسم این تیم را گهر دروغ گذاشت. من به گهر آمدم تا به تیم ملی برسم اما شرایط خیلی بد است.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد حضور هدایتی در باشگاه گهر، گفت: او می‌خواست به تیم کمک کند اما برخی آقایان که نمی‌دانم چه کسانی هستند اجازه ندادند هدایتی برای کمک به گهر آمده بود اما به او این اجازه را ندادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)