جمعه 21 فروردين:(18:32)

مرجع خبري پرسپوليس:هافبك تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: هميشه سعي كردم از بازيكنان مشاوره بگيرم و با نيكبخت هيچ مشكلي نداشتم.

عليرضا محمد اظهار داشت: مقابل الغرافه قطر نشان داديم كه تمام قدرت ما در ديدار برابر صبا باتري به نمايش گذاشته نشد و در آن بازي يك اتفاق ما را بازنده بازي كرد.
وي افزود: در ديدار برابر صبا به سادگي از موقعيت هاي خوب خود گذاشتيم؛ اما خوشبختانه در ديدار برابر الغرافه از كوچكترين موقعيت ها بهترين استفاده را برديم.
مدافع راست پرسپوليس تاكيد كرد: هنوز هم معتقدم بخت كسب مقام در ليگ برتر براي ما كمرنگ نشده است و با تلاش مضاعف مي توانيم عقب افتادگي ها را جبران كنيم.

وي درباره خبر درگيري لفظي اش با عليرضا نيكبخت واحدي گفت: من هميشه از بازيكنان پرسپوليس مشاوره مي گيرم و در بازي الغرافه قطر نيز مسئله اي پيش آمد كه سعي كردم از نيكبخت مشورت بگيرم. نمي دانم چطور اين مسئله به تعبير برخي، درگيري لفظي برداشت شده است. به نيكبخت احترام مي گذارم و به هيچ عنوان با اين بازيكن خوب و بزرگ پرسپوليس مشكلي نداشته و ندارم.
وي در خصوص بازي مقابل پيكان گفت: حريف تيم خوب و پر مهره است و بايد مراقب خط حمله خطرناك اين تيم باشيم. با پتانسيل و انگيزه اي كه داريم براي سه امتياز به ميدان مي رويم و اميدوارم به خواسته خود برسيم، چون در غير اين صورت بخت كسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا در فصل آينده را از دست مي دهيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)