مرجع خبری پرسپولیس : معلوم نبود چرا در بازي با صنعت نفت آبادان مثل هميشه نبود و جلو نمي‌آمد! شايد دلايل آن تاكتيكي بود اما از محمد نوري هميشه توقع بيشتري مي‌رود و هواداران انتظار دارند او را در كارهاي تهاجمي ببينند.

اگرچه بازي با نفت آبادان چندان زيبا و جذاب نبود اما بالاخره توانستيد 3 امتياز را به‌دست بياوريد …
خب در اين بازي هوا واقعا گرم و شرجي بود اما با اين‌حال هر 2 تيم بازي خوبي انجام دادند و در كل 2 تيم خوب ظاهر شدند كه برتري ما در اين بازي بيشتر بود و توانستيم ببريم. اين بازي اگرچه براي ما خيلي سخت بود اما پاياني شيرين داشت.


تيم صنعت نفت آبادان را چطور ديدي؟

آنها خيلي خوب جلوي ما قرار گرفتند و بايد قبول كنيم در مقابل ما مردانه جنگيدند و نشان دادند در 3 بازي قبل كه برنده شدند، پيروزي حق آنها بود و با اتفاق نبردند. نفتي‌ها در اين بازي هم روي دروازه ما فشار زيادي آوردند اما تلاش بچه‌ها اجازه گلزني به آنها نداد.

 

 


 


پرسپوليس در بازي‌هاي اخير خيلي با برنامه ظاهر شد و توانست 2 پيروزي پياپي به‌دست بياورد. فكر مي‌كني مي‌توانيد اين روند را ادامه بدهيد؟
شك نكنيد ما بازي به بازي بهتر از قبل مي‌شويم و در هر بازي قصد داريم قوي‌تر از قبل ظاهر شويم و پيروزي‌هايمان را ادامه دهيم. همان‌طور كه گفتيد ما در 2 بازي قبل با برنامه كار كرديم و پيروزي حق‌مان بود. مثلا در همين بازي مقابل نفت آبادان، تيم حريف خيلي خوب كار كرد اما چون ما با برنامه ظاهر شديم، توانستيم به پيروزي برسيم.


از عملكرد خودت مقابل نفت آبادان راضي هستي؟

بهتر است اين سوال را از كادر فني بپرسيد اما من هميشه سعي مي‌كنم بهترين بازي‌ام را انجام بدهم و تمام تلاشم هم اين است كه روز به روز بهتر شوم و عملكردم نسبت به بازي‌هاي قبل مثبت‌تر باشد.


بعد از بازي سنگيني كه مقابل نفت داشتيد، اين هفته بايد مقابل راه‌آهن به ميدان برويد، تيمي كه به دنبال جبران باخت‌هاي گذشته‌اش است. با توجه به اينكه فاصله كمي بين اين 2 بازي است و راه‌آهني‌ها هم انگيزه بالايي براي پيروزي دارند، فكر مي‌كني از پس اين تيم هم بربياييد؟
بالاخره ما بايد با اين شرايط كه فاصله بين بازي‌ها كم است كنار بياييم. البته اگر نخواهيم هم كنار بياييم كاري نمي‌شود كرد چون سازمان ليگ فدراسيون اينطور برنامه‌ريزي كرده و با وجود اينكه خسته هستيم و بازي سختي مقابل نفت آبادان انجام داديم، بايد خودمان را آماده بازي با راه‌آهن كنيم. در هر صورت من به هواداران اطمينان مي‌دهم كه ما مقابل راه‌آهن با آمادگي كامل بازي خواهيم كرد چون 2 برد اخير از لحاظ روحي رواني هم روي تيم ما تاثير مثبتي گذاشته. پس در مجموع مي‌شود گفت پرسپوليس با توانايي بالايي مقابل راه‌آهن قرار مي‌گيرد. ضمن اينكه بايد بگويم ما قصد داريم در كنار كسب 3 امتياز، يك بازي زيبا و قابل قبول هم براي هواداران‌مان انجام دهيم چون قول داده بوديم از هفته پنجم زيبا هم بازي كنيم كه از بازي با راه‌آهن اين كار را مي‌كنيم تا هواداران لذت ببرند و سومين برد پياپي را با هم جشن بگيريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)