با زور آمپول جلوی راه آهن بازی کردم

مرجع خبری پرسپولیس : هافبک ملی پوش تیم پرسپولیس بنابه دعوت کتبی کمیته انضباطی، به باشگاه آمد تا در نشست این کمیته شرکت کند. در همین فرصت گفتگویی انجام داد که مرور می کنید:

محمد نوری در کمیته انضباطی چه می کند؟!

طی نامه ای کتبی به من ابلاغ شد که در کمیته انضباطی باشگاه حضور یابم و من هم آمدم.

دلیل احضار شما چیست؟

در خصوص پاسپورت و کارت زردی است که در بازی برابر مس کرمان دریافت کردم.

نشست کمیته انضباطی چطور بود؟

در خصوص موارد مطرح شده، توضیحات لازم را ارائه دادم و در کل جلسه خوبی بود.

در رابطه با بازی با راه آهن چه نظری دارید.

در بازی با راه آهن بچه ها زحمت خودشان را کشیدند و متاسفانه روی پاس ها و ضربات آخر تمرکز نداشتیم و منجر شد که بازی بدون گل به اتمام برسد و اگر تمرکز داشتیم و یک گل زودهنگام می زدیم قطعا تیم راه آهن را با گل های بیشتری شکست می دادیم. راه آهن هم تیم خوب و استخوان داری است ولی آنها با یک بازی بسته به هدفشان رسیدند.

نوری به عنوان یک هافبک بازیساز، ملی پوش و گلزن، چرا دیگر گلزنی نمی کند؟

در اوایل فصل به خوبی در شرایط مناسب گلزنی قرار می گرفتم اما هم اینک با بدشانسی روبرو هستم و توپ هایم به تیر دروازه برخورد می کند و یا توسط دروازه بانان مهار می شود ولی سعی می کنم از بازی با شاهین در بوشهر گلزنی کنم.

پرسپولیس با داشتن مهاجمان و هافبک های خلاق و ملی پوش باید در هر بازی بالای 3 گل بزند، چرا این اتفاق نمی افتد؟

وحید هاشمیان، غلامرضا رضایی، هادی نوروزی و آرفی مهاجمانی هستند که در سطح تیم ملی بازی می کنند و از سوی دیگر هافبک هایی همچون مازیار زارع، تیاگو و … را در اختیار داریم و ما در اصل، یک تیم ملی هستیم ولی متاسفانه در حال حاضر با بدشانسی، موقعیت هایمان از دست می رود. دوباره موتور گلزنی پرسپولیس را روشن می کنیم تا به تفاضل خوب و کسب حداکثر امتیازات برسیم.

اگر شاهین در بوشهر، از روش راه آهن استفاده کند و به بازی بسته روی بیاورد؟

اول اینکه شاهین در خانه خود بازی می کند و احتمال اینکه بسته بازی کند، خیلی کم است. در ثانی مطمئن باشید همه بازی های ما با بدشانسی روبرو نخواهد شد و با توجه به آمادگی بازیکنان، حتما حریف را مغلوب خواهیم کرد. از سوی دیگر ما در 3 بازی متوالی گلی دریافت نکرده ایم و این موضوع برای ما مفید است.

در مورد وضعیت خودت و عدم حضور مازیار در بازی با شاهین چه نظری داری؟

در بازی با راه آهن با کمک آمپول به میدان رفتم ولی در حال حاضر وضعیت مناسبی دارم. عدم حضور مازیار که یکی از بهترین بازیکنان ماست جای تاسف دارد اما در غیاب او بازیکنان آماده دیگری داریم که می توانند جایگزین وی باشند.

حرف آخر…

امیدوارم با دست پر از بوشهر بازگردیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)