مرجع خبری پرسپولیس :  سرانجام پس از کش و قوس های فراوان محمد پروین با مسئولین باشگاه پرسپولیس برای ادامه حضور در این تیم به توافق رسید.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از فارس؛ محمد پروين كه در چند وقت اخير حرف و حديث‌هاي زيادي در خصوص رفتنش از پرسپوليس به تيم‌هاي مختلف زده مي‌شد پس از گفت‌وگو با مسئولان باشگاه پرسپوليس در اين تيم ماندني شد. پروين اين خبر را تاييد كرد و گفت: مي‌خواهم در پرسپوليس توانايي‌هاي خودم را نشان دهم.


محمد پروین: بهترین بازی هایم را برای پرسپولیس دایی انجام می دهم

محمد پروين پس از توافق بر سر ادامه حضورش در پرسپولیس عنوان كرد:‌ پس از گفت‌وگويي كه با علي دايي داشتم و رخصتي كه از پدرم گرفتم همه چيز را فراموش كردم و در پرسپوليس ماندگار شدم.

 

وي افزود: من پرسپوليس دوست دارم و عاشق اين تيم هستم و به هيچ عنوان به اتفاقات گذشته فكر نمي‌كنم و مطمئن باشيد بازيكني خواهم شد كه دايي لذت ببرد.

 

پروين درباره اين كه چه عاملي باعث شد در پرسپوليس ماندگار شود گفت:‌ خودم هم نمي‌دانم، خواست خدا بود. پس از جلسه‌اي كه با دايي داشتم نظرم كاملا برگشت. اگر از پرسپوليس مي‌رفتم به زودي به اين تيم برمي‌گشتم اما حالا اين اتفاق نيفتاد و به دنبال يك سال رويايي در سه جام پرسپوليس هستم.

 

اين بازيكن تصريح كرد: جواب اعتماد دايي، هواداران و مسئولان باشگاه پرسپوليس را به خوبي خواهم داد و خوشحالم كه اين افتخار نصيبم شد كه مجددا بتوانم به هواداران پرسپوليس خدمت كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)