پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: از باشگاه‌ها درخواست دارم هر چه سریعتر برای ثبت قرارداد بازیکنان‌ خود به سازمان لیگ مراجعه کنند.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریبرز محمودزاده درباره اطلاعیه کمیته تعیین وضعیت فدراسیون گفت: اول اینکه کمیته وضعیت مورد تایید سازمان لیگ است و حداقل در دو فصل مسابقات شاهد هستیم تا زمانی که از کمیته‌های وضعیت و انضباطی از طریق دبیرکل به رئیس سازمان لیگ صادر نشود، سازمان لیگ اجازه ثبت قرارداد بازیکنان جدید را به باشگاه‌ها نمی‌دهد و طبق بیانیه کمیته وضعیت، ما اجازه ثبت قرارداد بازیکنان جدید را به آن ۱۱ باشگاه نمی‌دهیم.

وی در ادامه اضافه کرد: در حال حاضر جز  باشگاه‌های پیکان، ذوب آهن، سپیدرود رشت و پرسپولیس هیچ باشگاه‌های برای ثبت قرارداد بازیکنان‌شان انجام نداده‌اند و این جای تعجب دارد، چرا که از روز پنجشنبه مسابقات لیگ برتر فصل ۹۸-۹۷ آغاز می‌شود.

محمودزاده در پایان تاکید کرد: از باشگاه‌ها درخواست می‌کنم کارهای اداری خود را به روزهای پایانی نکشانند، البته من و همکارانم در سازمان لیگ در خدمت باشگاه‌ها هستیم. همچنین باشگاه‌ها درحال حاضر می‌توانند بازیکنان فصل گذشته خود را بدون مشکلی در سازمان لیگ ثبت کنند و نیازی به گرفتن مجوز نیست، فقط ثبت بازیکنان جدید باشگاه‌ نیاز به دریافت مجوز دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)