پرسپولیس نیوز: رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: پیشنهاد تخصیص سه سهمیه بازیکن زیر ۲۵ سال برای باشگاه‌های لیگ برتری فعلا در هیات رئیسه سازمان لیگ تصویب نشده است.

فریبرز محمودزاده در مورد وضعیت سهمیه‌ بازیکنان تیم‌ها در لیگ برتر فصل آینده و اختصاص سهمیه بازیکنان زیر ۲۵ سال برای تیم‌ها عنوان کرد: در حال حاضر مثل فصل گذشته تیم‌های لیگ برتری مجاز به جذب ۱۸ بازیکن بزرگسال، ۹ بازیکن زیر ۲۳ سال و ۱۵ بازیکن امید و بازیکن جوانان هستند. بازیکنان امید و جوانان تا زمان پایان نقل و انتقالات نیم فصل می‌توانند به فهرست تیم‌ها اضافه شوند و محدودیت زمانی در مورد بازیکنان امیدو جوانان وجود ندارد.

وی افزود: پیشنهاد برخی مربیان لیگ برتری افزودن سه بازیکن زیر ۲۵ سال به فهرست تیم‌ها بود که این پیشنهاد به هیات رئیسه سازمان لیگ ارایه شد و در هیات رئیسه در مورد این پیشنهاد بحث و تبادل نظر صورت گرفت ولی فعلا این پیشنهاد به تصویب نرسیده است زیرا هیات رئیسه معتقد است که باید در مورد این پیشنهاد کار کارشناسی بیشتری صورت بگیرد و این پیشنهاد در جلسات آینده هیات رئیسه سازمان لیگ دوباره بررسی خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)