سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: مقابل استقلال خوزستان بازی خوبی انجام دادیم اما فوتبال است و گاهی با وجود بازی خوب بازنده می‌شوید.

کاظم محمودی، در مورد شکست تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان، گفت: بازی بسیار خوبی بود. عملکرد خوبی در این بازی داشتیم و باید از کادرفنی و بازیکنان به خاطر تلاشی که انجام دادند تشکر کرد. موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم اما گاهی با وجود بازی خوب بازنده می‌شوید و این مسئله  طبیعی است.

وی در مورد دیدار هفته آینده تراکتورسازی مقابل پرسپولیس، تصریح کرد: پرسپولیس هم تیم خوبی است و در هفته اول توانسته برنده شود. تیم ما هم بسیار آماده است و کادرفنی با برنامه‌ریزی که انجام می‌دهد تیم را آماده حضور در این دیدار می‌کند.

سرپرست تراکتورسازی یادآور شد: امیدوارم روز پنج‌شنبه در اولین بازی خانگی فصل جدید هواداران به ورزشگاه بیایند و مثل همیشه پشتیبان تیم خود باشند. قطعا حضور هواداران باعث دلگرمی اعضای تیم می‌شود.

محمودی در مورد اینکه سال قبل مشکلاتی در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی برای خبرنگاران و عکاسان به وجود آمد و آیا تمهیدات لازم برای رفع این مسئله اندیشیده شده است، گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بازی به بهترین شکل برگزار شود. قطعا با تلاش مسئولان مشکلی به وجود نمی‌آید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)