مرجع خبری پرسپولیس : يكي از دلايلي كه باعث افت تيم ما شد تعطيلي‌هاي ليگ بود.تيم هايي مثل پاس و فولاد از اين مساله ضرر كردند ولي تيم هايي مثل راه آهن از اين تعطيلات استفاده كردند.

 

تيم پاس همدان سه بازي آخر خود را در ليگ برتر و جام حذفي باخته و تيم راه‌آهن در چهار بازي آخر خود در ليگ برتر 10 امتياز گرفته است. اين موضوع پيش از بازي روز يكشنبه آنها همه چيز را به نفع راه آهن نشان مي‌دهد اما اصغر مديرروستا سرمربي پاس همدان معتقد است تيمش مي‌تواند با پيروزي برابر راه آهن در هفته يازدهم ليگ برتر به شرايط خوب خودش برگردد.

 

مديرروستا در گفتگو با ايلنا گفت:« بازي با راه‌آهن كه روحيه خوبي دارد خيلي سخت است. تيمها به هم نزديكند و تمام بازي‌ها سخت است ولي ما هر چه زودتر بايد از اين شرايط خارج شويم . فكر مي‌كنم برد در اين بازي مي‌تواند روحيه تيم را برگرداند.»

 

سرمربي پاس تاكيد كرد در اين بازي تيمش دو محروم دارد ولي مصدومي ندارد:« ما كاظمي و حيدري را به دليل محروميت در اختيار نداريم ولي هيچ مصدومي نداريم. البته ما سامان صفا را مدتهاست به دليل مصدوميت در اختيار نداريم.»

 

سرمربي پاس معتقد است تعطيلي‌هاي ليگ يكي از دلايل بد نتيجه گرفتن تيمش در هفته‌هاي اخير است:« ما فصل را خيلي خوب شروع كرديم. يكي از دلايلي كه باعث افت تيم ما شد تعطيلي‌هاي ليگ بود.تيم هايي مثل پاس و فولاد از اين مساله ضرر كردند ولي تيم هايي مثل راه آهن از اين تعطيلات استفاده كردند. البته حتماً من هم ضعف‌هايي دارم ولي ما تيم‌مان خيلي جوان است و من سعي مي‌كنم تيم را به شرايط عادي برگردانم.»

 

مديرروستا كه تيمش چهار يك برابر استقلال در جام حذفيشكست خورد، اشتباهات داوري را عمده‌ترين دليل اين شكست دانست:« ما از اشتباه داوري در بازي با استقلال لطمه خورديم. پرسپوليس هم هفته گذشته از داوري در برابر استقلال ضربه خورده بود و آنها اعتراض‌هاي زيادي به داوري داشته‌اند. ما هم اين هفته از اين موضوع آسيب ديديم. متاسفانه فعلاً داوري‌ها به نفع استقلال است. در نيمه اول يك پنالتي مشكوك براي استقلالي‌ها گرفتند ولي ما در همان نيمه گل خورده را جبران كرديم. در نيمه دوم در همان ابتداي بازي داور يك پنالتي واضح‌تر را براي ما نگرفت. كه اگر آن پنالتي گل مي‌شد ما مي‌توانستيم بازي را ببريم.»

 

نكته قابل توجه اينكه سرمربي پاس مدعي است تيمش از آنچه در اول فصل پيش‌بيني مي‌شد بهتر عمل كرده‌ است:« ابتداي فصل با صحبت‌هايي كه با مديريت تيم داشتيم هدف‌ گذاري تيم كسب رتبه بين هشتم تا دوازدهم بود ولي همه چيز دست به دست هم داد تا بتوانيم خوب نتيجه بگيريم. من فكر مي‌كنم ما مي‌توانيم به رتبه‌هاي بالاتر جدول هم فكر كنيم.»


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)