مرجع خبری پرسپولیس : حميد استيلي بعد از باخت در داربي از هواداران عذرخواهي مي‌كند، علي كريمي مي‌گويد “ديگر عذرخواهي لوث شده” و حبيب كاشاني پس از نزديك به 72 ساعت ترجيح مي‌دهد سكوت كند.

 

به گزارش ايسنا؛ سوالي كه اين روزها شايد بيش از همه ذهن هواداران را به خود مشغول كرده باشد اين است كه حبيب كاشاني سرپرست باشگاه محبوب‌شان كجاست؟ دقايقي پس از باخت پرسپوليس به استقلال، علي فتح‌الله‌زاده كه بر خلاف همتايش به ورزشگاه آزادي آمده بود به خبرنگاران گفت كه احتمالا كاشاني به خاطر “درد كمر” به استاديوم نيامده است.

اما از آن زمان تا حالا كه حدود 72 ساعت گذشته كسي از اهالي رسانه از كاشاني خبر ندارد. اگرچه علي كريمي پس از سومين شكست پرسپوليس بعد از هفت هفته ليگ، گفت كه ديگر عذرخواهي لوث شده اما هواداران ميليوني پرسپوليس حداقل منتظر شنيدن اين يك كلمه “عذرخواهي” از سرپرست باشگاه‌شان هستند، اتفاقي كه پس از هفت هفته هنوز نيفتاده است.


اگر سري به آرشيو رسانه‌ها بزنيد از آغاز فصلي كه براي پرسپوليسي‌ها غافلگيرانه خيلي بد استارت خورد تا حالا، حبيب كاشاني به غير از چند واكنش در پاسخ به صحبتهاي علي دايي حرف ديگري راجع به انتقادها نزده است. وقتي انتقاد مي‌شد كه چرا پرسپوليس بد يار گرفته، زماني كه پرسپوليس پشت سر هم نتايج بدي گرفت و چندين و چند مورد ديگر، كسي پاسخگو نبود و انگار كسي در اين باشگاه قائل به پاسخگويي به اذهان عمومي نيست.


در باشگاه يا به قول جعفر كاشاني تيمي كه نه هيات مديره دارد و نه سخنگو، خبري هم از سرپرست باشگاه نيست تا پاسخ ميليون‌ها هوادار اين تيم را بدهد. حداقل شايد توضيحات احتمالي او درباره مشكلات مالي، دادن وقت به كادر فني جديد و مشكلات و موانعي كه قطعا پيش‌روي پرسپوليس بزرگ است، مي‌توانست مرهمي باشد بر درد هواداران اما معلوم نيست كه پرسپوليسي‌ها بايد جواب‌ سوال‌هايشان را از چه كسي بپرسند. مشخص نيست كه چه كسي بايد پاسخگوي شايعه يا بهتر بگوييم خبر درگيري دو بازيكن پرسپوليس در شب پيش از داربي باشد.


اگر خبرنگاران براي يافتن اثري از حضور سرپرست باشگاه و نگراني‌اش از وضعيت اين روزهاي پرسپوليس سري به روزنامه متعلق به باشگاه زده باشند هم جوابي دستگيرشان نشده چرا كه اين روزنامه هم يك روز پس از شكست در داربي با تيتر “اگر پنالتي گل مي‌شد” به استقبال سومين باخت پياپي تيم محبوب‌شان رفت و در آنجا هم نمي‌شد اثري از كاشاني يافت!


به هر حال پرسپوليس جدا از قهرماني در جام حذفي فصل گذشته ركوردهاي بدي را در اين دوران ثبت كرده است. از پنج شكست پياپي در فصل قبل كه در تاريخ پرسپوليس بي سابقه بود تا درگيري لفظي عجيب دايي و كاشاني همه در اين دوران يك و نيم ساله اتفاق افتاده اما باز هم كسي پاسخگوي اين ركوردشكني(!) نبوده و انگار باخت ديگر عادي شده است.


حضور پرسپوليس در مكان پانزدهم جدول هم از شاهكارهايي است كه بايد سندش را به نام اين دوران زد اما كك هيچ مسوولي هنوز نگزيده است.


اول سازمان تربيت بدني سابق و حالا وزارت ورزش و جوانان به هر علتي از انتخاب و معرفي اعضاي هيات مديره پرسپوليس و استقلال طفره مي‌روند و اين شايد سرمنشا عدم پاسخگويي باشگاه پرسپوليس به اتفاقات روزها و شايد بهتر بگوييم هفته‌هاي گذشته باشد.


شايد اگر هيات مديره‌اي بود، كارها منطقي‌تر پيش مي‌رفت و يك نفر پيدا مي‌شد كه پاسخگوي هواداران باشد؛ هواداراني كه هميشه در حرف “يار دوازدهم” اين فوتبال خوانده مي‌شوند اما وقتي پاي عمل به ميان مي‌آيد، آنها كمترين اهميت را براي مديران ورزشي دارند چرا كه اگر اين طور نبود، حداقل يك عذرخواهي ساده مي‌توانست مرهمي بر دل بخش اعظمي از هواداران باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)