مهاجم پیشین تیم ملی گفت: وقتی مهاجمی مثل علیپور نمی‌تواند به گلزنی‌هایش ادامه دهد چند دلیل می‌تواند داشته باشد.


علی‌اصغر مدیرروستا در مورد کیفیت بازی‌های لیگ در هفته چهارم این مسابقات اظهار داشت: چند بازی که من در این هفته تماشا کردم چنگی به دل نزد. کلاً در این فصل بازی‌‌ها کم‌وبیش جذاب بوده و اکثراً از کیفیت لازم و استاندارد جهانی به دور بوده است. شاید مربیان دلیل عملکرد نه چندان خوب‌شان را شرایط هفته‌های آغازین لیگ عنوان کنند، اما واقعیت امر این است که بیان این جمله دیگر منسوخ شده و در لیگ‌ها معتبر دنیا از همان هفته‌های اول تیم‌ها در شرایطی ایده‌آل هستند.

وی با اشاره به بازی پرسپولیس – نفت مسجد‌سلیمان عنوان کرد: انتظار بازی بهتری را از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی داشتم. این تیم در خلق موقعیت موفق عمل نکرد و با تیم خوب فصل پیش فاصله دارد. شاید بتوان گفت دفاع اتوبوسی نفت مسجدسلیمان خوب بود و بازیکنان این تیم در تجمع جلوی دروازه موفق عمل کردند، اما نمی‌شود بیان کرد که تیم برانکو هم شادابی و طراوت لازم را داشت.

مهاجم پیشین تیم ملی درباره عدم درخشش علی علیپور در فصل جاری نیز یادآور شد: جدا از اینکه هافبک‌های پرسپولیس خط حمله تیم‌شان را خوب تغذیه نمی‌کنند، علیپور هم مثل روز‌های اوجش عمل نمی‌کند. اعتقاد من این است که یک مهاجم برای گل زدن باید در هر بازی چند فرصت نصیبش شود، اتفاقی که حداقل در چند بازی اخیر علیپور رخ نداده است. این مسئله چند دلیل می‌تواند داشته باشد. اول اینکه او نزد مدافعان لیگ شناخته شده است. تیم‌های روبه‌روی پرسپولیس بسته و جمع بازی می‌کنند و این مسئله کار علیپور را خیلی سخت می‌کند. از طرفی بازیکنان کناری علیپور هم تغییر کرده‌اند. وحید امیری و فرشاد احمدزاده به مراتب با علیپور هماهنگ‌تر بودند و خیلی خوب او را در زمین پیدا می‌کردند. هر چند امید عالیشاه و سیامک نعمتی هم بازیکنان توانمندی هستند و انتظار می‌رود آنها شرایط بهتری را برای تیم‌شان در خلق موقعیت فراهم کنند.

مدیرروستا راجع به اینکه آیا منشا می‌تواند در ترکیب پرسپولیس مؤثر‌تر از عالیشاه باشد یا نه، گفت: منشا بازیکن توانمندی است، اما هنوز در پرسپولیس او را به مانند روز‌های اوجش در پیکان ندیدم و دلیل این مسئله را نمی‌دانم. قطعاً برانکو با توجه به نزدیک بودنش به تیم بهتر از هر فرد دیگری تشخیص می‌دهد چه نفراتی را به میدان بفرستد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)