پرسپولیس نیوز: کارشناس فوتبال ایران گفت: پرسپولیس روند روبه رشدی در پیش گرفته است، اما برای لیگ قهرمانان نیاز به جذب یک هافبک و یک مهاجم باکیفیت دارد.

علی‌اصغر مدیرروستا در مورد برتری ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل سایپا و این بازی اظهار داشت: بازی خوب و درگیرانه‌ای را شاهد بودیم. پرسپولیس سعی می‌کرد قدرت خود را بر حریف دیکته کند و در آنسو تیم جوان سایپا با دوندگی زیاد این اجازه را به مهره‌های خطرناک پرسپولیس نمی‌داد تا بتواند آزادی عمل بیشتری داشته باشد. یک گل اتفاقی هم در نیمه اول به ثمر رسید که کار پرسپولیس را در ادامه راحت‌تر کرد و کار سایپا را سخت‌تر.

وی در مورد کیفیت بد زمین ورزشگاه شهر قدس و تأثیر منفی آن روی بازی نیز خاطر نشان کرد: وقتی گل اول بازی به آن شکل به ثمر رسید آنهایی که بیرون زمین بودند به خوبی متوجه شرایط بد آن شدند. طبیعی است که در چنین زمینی نباید انتظار بازی جذاب و دیدنی داشت. اگر قرار باشد سایپا در بازی‌های خانگی خود در این زمین به میدان برود خودش بیشتر از همه متضرر خواهد شد. بازیکنان پرسپولیس هم حق دارند که از زمین شهر قدس گلایه کند، چرا که چنین زمین‌هایی احتمال مصدومیت هر بازیکنی را بالا می‌برد.

مدیرروستا در ارتباط با نیمکت‌نشینی بیرانوند و عملکرد رادوشویچ نیز یادآور شد: تا آنجا که من اطلاع دارم بیرانوند به خاطر جلوگیری از تشدید مصدومیت روی نیمکت نشسته بود که تصمیم درستی بود. آنهم به خاطر شرایط بد زمین شهر قدس. البته وقتی سرمربی یک دروازه‌بان آماده روی نیمکت داشته باشد با میدان دادن به او ریسک نمی‌کند. رادوشویچ در بازی با ذوب‌آهن نشان داده بود که کیفیت بالایی دارد و از آمادگی خوبی هم برخوردار است. تیم بزرگی مثل پرسپولیس باید هم دو دروازه‌بان خود داشته باشد تا بتواند در تمام جام‌هایی که شرکت دارد، مدعی باشد.

کارشناس فوتبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که «آیا پرسپولیس در خط حمله نیاز به تقویت دارد یا نه؟»، گفت: قطعاً این پرسپولیس نه تنها در خط حمله بلکه در یکی دو پست دیگر باید بازیکنان باکیفیتی جذب کند تا بتواند در لیگ قهرمانان مدعی باشد. بازی در این رقابت‌ها به مراتب سخت‌تر از لیگ برتر است و بازیکنان بین‌المللی بیشتری را می‌طلبد. نیاز است که پرسپولیس در خطوط هافبک و حمله دو بازیکن خیلی خوب در زمستان به خدمت بگیرد.

وی در پایان راجع به عملکرد گابریل کالدرون تصریح کرد: کالدرون در اولین فصل حضورش در فوتبال ایران تا الان مربی بدی نشان نداده است. هر چند پرسپولیس هنوز با تیم فصل قبل خود تقریباً فاصله دارد، اما روند روبه رشدی را در پیش گرفته است. شخصاً اعتقاد دارم پرسپولیس از این بهتر خواهد شد. البته باید این اتفاق بیفتد تا این تیم بتواند همچنان مدعی قهرمانی بماند و در لیگ قهرمانان هم از کارنامه خوب چند سال اخیر خود دفاع کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)