یکشنبه 13 اردیبهشت (19:51)

مرجع خبری پرسپولیس: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از لغو سفر تیم فوتبال پرسپولیس تهران به امارات برای بازی مقابل الشارجه در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره علت نرفتن پرسپولیس به امارات گفت: تیم شارجه اعلام كرده است در مسابقات شركت نمی كند و به این ترتیب پرسپولیس به امارات سفر نخواهد كرد.

عباس انصاری فرد گفت : چون شارجه هر چهار بازی خود را باخته است برای ما تفاوتی ندارد كه امتیازات صفر شود و یا اینكه بازی های باقی مانده برای دو تیم 3 بر صفر شود ، این موضوع برای پرسپولیس توفیری ندارد و ما باید با زحمات خود از گروه صعود كنیم .

انصاری فرد درباره صحبت های مدیر عامل باشگاه فجر سپاسی نیز درخصوص غیرقانونی بودن قرارداد مصطفی صبری با پرسپولیس تهران هم گفت :

صبری بازیكن آزاد است و هیچ قراردادی با فجر ندارد و هر باشگاهی مجاز است با وی مذاكره كند .

وی تصریح كرد : هیچ قراردادی با صبری بسته نشده است كه مسئولان فجر نسبت به این قرارداد اعتراض داشته باشند و باشگاه فقط با صبری مذاكره كرده است .

انصاری فرد درباره قرارداد آرفی با پرسپولیس هم گفت : چون این بازیكن می خواست ایران را ترك كند یك قرارداد داخلی با وی امضا شد و پس از بازگشت از آلمان قرارداد نهایی خواهد شد .

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره عضویت خود در كمیته بررسی وضع بازیكنان لیگ برتر در فدراسیون فوتبال هم گفت : باید قرارداد داخلی بازیكنان معتبر شود تا كسی نتواند با استفاده از دلالان به راحتی مقدار قرارداد خود را بالا ببرد .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)