پرسپولیس نیوز: مدیرعامل باشگاه سایپا به خبر انتخاب علی دایی به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی بعد از پایان جام جهانی واکنش نشان داد.

رضا درویش درباره اینکه گفته می‌شود با جدایی کی‌روش از تیم ملی بعد از جام جهانی ۲۰۱۸, فدراسیون فوتبال با علی دایی برای هدایت تیم ملی به توافق رسیده است, اظهار داشت: تا امروز (شنبه) درباره این موضوع با من هیچ صحبتی نشده است. این بحث‌ها دوماه پیش هم مطرح شده بود و حالا هم که کی‌روش گفته است بعد از جام جهانی از ایران می‌رود طبیعتاً گزینه‌هایی برای جانشینی او مطرح می‌شوند. دایی با سایپا قرارداد دارد و فدراسیون هم تاکنون در این باره با باشگاه صحبتی نکرده است.

وی راجع به اینکه آیا احتمال دارد علی دایی در صورت داشتن پیشنهاد دوباره به تیم ملی برگردد, گفت: مشخصاً وقتی مربی‌ توانمند باشد, تیم‌ها به دنبالش خواهند بود و طبیعی است که علی دایی هم یکی از همین گزینه‌های هدایت تیم ملی باشد، اما تاکنون هیچ صحبتی در این باره نشده است و بعید می‌دانم خبر بازگشت علی دایی به تیم ملی صحت داشته باشد. به هر صورت با صلاحیت‌هایی که دایی دارد، اگر قرار باشد برای تیم ملی یا هر تیم دیگری مربی جدیدی انتخاب شود, این مربی می‌تواند علی دایی باشد.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره اینکه گفته می‌شود مهدی ترابی هم برای فصل آینده با تیم پرسپولیس به توافق رسیده است, تصریح کرد: چطور ممکن است ترابی در دو تیم حضور داشته باشد؟! این بازیکن با ما قرارداد دارد و هنوز هیچ پیشنهادی برای او از باشگاه‌های ایرانی و خارجی به دست‌مان نرسیده است. در این باره هیچ مذاکره‌ای تاکنون صورت نگرفته است.

وی درخصوص جدایی علی قلی‌زاده نیز گفت: بله, قطعاً قلی‌زاده از سایپا جدا و به تیم شارلوا بلژیک پیوسته است. با این بازیکن قراردادی نداشتیم و برای همین مقدمات جدایی‌اش را فراهم آوردیم. این تصمیمی بود که خودِ قلی‌زاده گرفت. به او گفتم که بهتر بود در سایپا می‌ماند، چون هم جام جهانی و جام ملت‌های آسیا در پیش است و می‌توانست بعد از این رقابت‌ها به یک تیم بهتر برود، اما خودش تشخیص داد که بهتر است به شارلوا برود.

درویش همچنین درباره اینکه گفته می‌شود, قرار است به زودی الهیار صیادمنش با باشگاه استقلال قرارداد امضا کند, عنوان کرد: نمی‌دانم چطور این حرف‌ها مطرح می‌شود! وقتی این بازیکن با سایپا قرارداد دارد چطور ممکن است بدون اطلاع ما قراردادی امضا شود؟ متأسفانه یکسری آدم سودجو برای مطرح کردن خود دنبال این کار‌ها هستند, این بازیکن با باشگاه سایپا قرارداد سه ساله دارد و چطور می‌تواند به استقلال برود؟ ما دو شب پیش دیداری با مدیران باشگاه استقلال داشتیم. آنها اصلاً چنین درخواستی نداشتند، اما برخی‌ها می‌خواهند خوش خدمتی کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)