پرسپولیس نیوز: مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان می‌گوید یک مربی بزرگ به زودی هدایت این تیم را به عهده خواهد گرفت و اگر نظرش مثبت باشد، رفیعی را جذب می‌کنیم.

مسعود تابش درباره برنامه‌اش بعد از انتخاب به عنوان مدیرعامل سپاهان اصفهان و پشت سرگذاشتن فصلی ناامید کننده گفت: به اعتقادم سپاهان فصل موفقی داشت و در رشته‌های به جز فوتبال خوب ظاهر شد. حتی در فوتبال هم در بخش پایه خوب بودیم اما در فوتبال بزرگسال که ویترین کار است در یکی دو سال گذشته شرایط خوبی نداشتیم. نتایج فصل اخیر هم که اسفبار بود اما معتقدم پتانسیل بالقوه خوبی داریم.

او افزود: تیم قدرتمندی را برای فصل جدید آماده می‌کنیم تا حتما برای قهرمانی سازماندهی شود. ما حتی تیم را برای نمایش قدرتمندانه دو سال بعد در آسیا آماده می‌کنیم و در فکر قهرمانی هستیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره روند انتخاب سرمربی تیم توضیح داد: به خوبی می‌دانیم در قدم اول بستن تیم، باید سرمربی انتخاب شود. کمیته فنی خوبی داریم و سعی می‌کنیم در اسرع وقت در این کمیته به جمع بندی می‌رسیم. مربی داخلی اولویت ماست و به دنبال یک مربی بزرگ هستیم. خودم نیز با توجه به این که حکم مدیرعاملی را دریافت کردم محکم‌تر وارد کار شده‌ام.

تابش در پاسخ به این پرسش که آیا مذاکره با امیر قلعه نویی و سروش رفیعی صحت دارد گفت: مذاکراتی داشته‌ایم اما اسمی از هیچ مربی نمی‌آورم. هواداران مطمئن باشند می‌خواهیم سریع‌تر سرمربی را انتخاب کنیم چون به دنبال جبران مافات و زود شروع کردن تمرین هستیم. در مورد سروش رفیعی نیز باید بگویم بازیکنان خوبی مد نظر ما هستند و با توجه به این که خودم مربی‌گری کرده‌ام برخی گزینه‌ها را زیرنظر داشتم. سروش رفیعی نیز بازیکن خیلی خوبی است و اگر سرمربی آینده ما او را بخواهد جذبش می‌کنیم. ابتدا باید ببینیم شرایط آمدنش فراهم است یا نه.

مدیرعامل سپاهان درباره حفظ بازیکنان فصل پیش عنوان کرد: تیم ما بازیکن خوب زیاد داشت اما جنس ما جور نبود. ممکن است در تیمی ۱۰ بازیکن خوب باشند اما شما به ترکیب خوبی نرسید. ۸۵ درصد بازیکنان ما دارای قرارداد هستند. از بین این‌ها هر کسی را که سرمربی بخواهد نگه می‌داریم.

به گزارش ایسنا، کارشناسان یکی از دلایل افت سپاهان را کاهش بودجه در دو سال اخیر دانسته‌اند. تابش در پاسخ به این پرسش که آیا سپاهان امسال با افزایش بودجه مواجه خواهد شد یا نه، خاطرنشان کرد: یکی از مربیان گفته بود بودجه سپاهان کاهش پیدا کرد و سپاهان بازیکن جوان و کم‌تجربه گرفت اما این طور نبود و حتی بودجه ما دو سال پیش درصدی هم افزایش داشته است اما افزایشی که در حد معقول باشد. این طور نبوده که بودجه ما بی حد و حساب باشد. امسال هم مطمئن باشید بودجه سپاهان کاهش پیدا نمی‌کند. متاسفانه در یکی از برنامه‌های استانی اصفهان اعلام شد سپاهان پارسال ۴۳ میلیارد برای تیم بزرگسالانش هزینه کرده است یا از ارقامی مثل ۷۰ و ۸۰ میلیارد صحبت کردند که برای من عجیب بود. کل بودجه باشگاه برای تمام تیم‌ها در تمام رده‌های آقایان و بانوان که حدود ۵۰ تیم است، این رقم‌ها نمی‌شود.

او اضافه کرد: بودجه تیم فوتبال سپاهان در لیگ هفدهم، ۲۱ میلیارد تومان بود. امسال هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم اما بودجه معقولی خواهیم داشت.

تابش در پایان در مورد استفاده از محرم نویدکیا در فصل پیش رو به ایسنا گفت: محرم برای ما قابل احترام بوده و بازیکن بزرگی است اما از او به موقع استفاده خواهد شد. فعلا برای امسال برنامه‌ای در این مورد نداریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)