مدیرعامل باشگاه سپاهان با ابراز تعجب از رفتار‌های سرمربی تیم ملی ایران, گفت: حواشی به وجود آمده بعد از جام جهانی به فوتبال کشور ضربه می‌زند.


مسعود تابش, درباره برپایی اردوی تیم فوتبال سپاهان در کردان کرج اظهار داشت: تیم به کردان اعزام شده و قرار است در این اردو مقابل تیم‌های پارس جنوبی و فولاد خوزستان نیز بازی تدارکاتی برگزار کنیم و یک جلسه هم به ایفمارک خواهیم رفت.

وی راجع به وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه سپاهان عنوان کرد: تقریباً همه نفراتی که مدنظر قلعه‌نویی بوده‌اند و به آنها احتیاج داشتیم، جذب کرده‌ایم و فقط ممکن است که یک بازیکن برزیلی به خدمت بگیریم. برای این هافبک دعوت‌نامه ارسال کرده‌ایم و قرار است در چند روز آینده به ایران بیاید تا در صورت توافق با او نیز قرارداد امضا کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با اعلام اینکه قرار است بعد از اردوی تهران, تیم به ترکیه اعزام شود, درباره احتمال حضور محرم نویدکیا در نیمکت سپاهان گفت: ظاهراً قلعه‌نویی با ایشان صحبت‌هایی انجام داده اما هنوز چیزی صددرصد نشده است.

وی در رابطه با درگیری‌هایی که بین کی‌روش با مربیان تیم‌های ایرانی از جمله امیر قلعه‌نویی و برانکو ایوانکوویچ پیش آمده است, گفت: باید از آنهایی که این حواشی را درست می‌کنند سؤال کنید، نه از من، اما درباره سرمربی تیم‌مان باید بگویم که در یک ماه اخیر هر مصاحبه‌ای که از قلعه‌نویی در رادیو, تلویزیون و رسانه‌های نوشتاری دیده‌ام, او فقط از تیم ملی و کی‌روش شدیداً حمایت کرده است, اما انگار کی‌روش سر ناسازگاری دارد. نمی‌دانم چرا رفتار کی‌روش این‌گونه است! او در جام جهانی هم با مربیان تیم‌های دیگر درگیری و بگو مگو داشت.

تابش با انتقاد از خلق و خوی تند کی‌روش و رفتار معترضانه این مربی خاطر نشان کرد: همیشه قلعه‌نویی در مصاحبه‌هایش همه مسائل تیم ملی را تأیید و از کی‌روش حمایت کرده است، اما دلیل واکنش‌های شدید کی‌روش به قلعه‌نویی و برانکو را متوجه نمی‌شوم. در موردی که مربوط به باشگاه سپاهان می‌شود, من از رفتار کی‌روش واقعاً متعجب شدم، چراکه اصلاً دلیلی ندارد با هم سر جنگ داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به بازی‌های تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: بازی‌های تیم ملی تمام شده است، اما واقعاً ما مقابل مراکش فوتبال بازی کردیم؟ فقط ۹۰ دقیقه دفاع کردیم و زیر توپ زدیم. مقابل اسپانیا هم ۶۰ دقیقه در دفاع مطلق بودیم. کره جنوبی, ژاپن و استرالیا هم در این جام بازی کردند، اما ما فقط مقابل پرتغال مقداری فوتبال بازی کردیم و در بازی برابر مراکش هم که توپ به بازیکن حریف برخورد کرد و وارد دروازه خودشان شد. ما با گل‌ به خودی سه امتیاز گرفتیم. اینکه دیگر این جاروجنجال‌ها را ندارد!

وی افزود: درست است که رفتن به جام جهانی خودش یک افتخار است و ما با حضور اسپانیا و پرتغال در گروه سختی قرار داشتیم، اما دیگر نباید تفخر و از این دست مسائل در فضای فوتبال‌مان جایی داشته باشد. ما هم کار کی‌روش را تأیید می‌کنیم, چون در ساختار دفاعی و سازماندهی جوان‌ها کار شده بود، اما دیگر جاروجنجال و حاشیه‌سازی لزومی ندارد. این فضا نه تنها سودی ندارد، بلکه به فوتبال‌مان ضربه هم می‌زند.

تابش در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که دیدیم کی‌روش علیه قلعه‌نویی حرف زده, تعجب کردم, آخر بابت چه؟ ایشان (کی‌روش) از هیچ‌کدام از مربیان و مدیران داخلی در تیم ملی استفاده نمی‌کند و دلیلش را هم نمی‌دانیم که چرا ایرانی‌ها را قبول ندارد, آن‌هم در صورتی که در جام جهانی مؤثرترین بازیکنان تیم ملی همین بازیکنان حاضر در لیگ ایران بودند که دست پرورده مربیان و مدیران ایرانی بوده‌اند. نفس ورزش و فوتبال احترام است. آیا واقعاً آقای کی‌روش احترام نگه می‌دارد؟!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)