مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه فسخ قرارداد محمد بلبلی با سپیدرود قانونی بوده است، به خبر پیوستن این بازیکن به استقلال واکنش نشان داد.

محمد بلبلی فصل گذشته در تیم سپیدرود رشت بازی می‌کرد ولی در پایان فصل از این تیم جدا شد و یک قرارداد داخلی و سه ساله با باشگاه فولاد خوزستان امضا کرد. بعد از این اتفاق مسئولان باشگاه سپیدرود تاکید کردند بلبلی با این تیم قرارداد داشته و حضورش در فولاد قانونی نیست. از سوی دیگر امروز خبرهایی مبنی بر توافق باشگاه استقلال با بلبلی منتشر شد.

در همین ارتباط حبیب رضایی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، درباره وضعیت بلبلی شفاف سازی کرد و گفت: قرارداد بلبلی با سپیدرود آماتور بود و چون مبلغ قراردادش زیر یک حد تعیین شده بود، می‌توانست یک طرفه با سپیدرود فسخ کند.

وی افزود: هر بازیکن ۱۵ روز بعد از انجام آخرین بازی لیگ می‌تواند قراردادش را فسخ کند. ما هم بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالات، با این بازیکن صحبت کردیم و قرارداد سه ساله‌ای را به امضا رساندیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ادامه داد: قرار شد بلبلی بعد از امضای قراردادش با فولاد، فسخ قراردادش را از سپیدرود بیاورد اما تلفن همراه او خاموش شده است و نتوانستیم او را پیدا کنیم.

رضایی درباره خبر توافق بلبلی با باشگاه استقلال هم گفت: صحبتی که با ما نشده است. برای باشگاه‌های دیگر و استقلال احترام قائلیم ولی وقتی بازیکنی با تیم دیگری قرارداد دارد نباید دنبالش بروند. انتظار داریم اصول اولیه اخلاقی رعایت شود.

وی تاکید کرد: با حضور جواد نکونام با بلبلی صحبت کردیم و قرارداد داخلی در فضایی دوستانه به مدت سه سال امضا شد. می‌خواستیم قرارداد بلبلی را در هیأت فوتبال استان خوزستان ثبت کنیم که تلفن همراهش خاموش است. وقتی بازیکنی با تیمی قرارداد امضا می کند، یعنی تمام مسائل فسخ و کارهای قبلی را خودش انجام داده است. بازیکنی که قرارداد حرفه ای می بندد باید از اصول حرفه ای آگاه باشد.

مدیرعامل باشگاه فولاد در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال پیوستن بلبلی به استقلال، گفت: ما هم دنبال حق و حقوق باشگاهمان خواهیم بود. البته بلبلی حق حضور در هیچ تیم دیگری را ندارد. باتوجه به قراردادی که بلبلی با فولاد امضا کرده، از نظر حقوقی حق حضور در تیم دیگری را ندارد.

رضایی در پایان با بیان اینکه فولاد دنبال ۶ بازیکن لیگ برتری است، تصریح کرد: با دو، سه بازیکن به توافق رسیده ایم که بعد از نهایی شدن کار اسامی آنها را اعلام می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)