مدیرعامل باشگاه نفت ‌آبادان گفت: از کاستا خواستم تفکرات پرتغالی خود را در فوتبال نتیجه‌گرای ما تغییر دهد.

خلیل صالحی در مورد وضعیت باشگاه نفت آبادان عنوان کرد: 4 روز است که به آبادان آمده ام و در این چند روز هم از صبح تا شب به دنبال کارهای تیم بودم. در این مدت جلسه دو ساعته ای با کاستا داشتم. باید در این چند روز با شرایط آشنا می شدم و از این به بعد کارها سبک تر می شود.

وی افزود: جلسه ای هم با رئیس هیئت مدیره باشگاه داشتم و نظرات و خواسته هایم را مطرح کردم و قرار شد ظرف 10 روز آینده این خواسته ها محقق شود. دنبال یک برنامه منسجم هستیم تا تیم از این شرایط خارج شود.

مدیرعامل نفت در پاسخ به این سؤال که قصد دارد از کاستا حمایت کند، گفت: فقط 4 روز است که اینجا هستم و بازی با آلومینیوم را دیدم. در جلسه ای که با او داشتم حرف هایم را زدم. طبیعی است که من باید فرصت بدهم و ببینم چه میزان تفاوت در کار خود ایجاد می کند تا به موفقیت تیم منجر شود.

صالحی با بیان اینکه بازیکنان مشکلی با کاستا ندارند، گفت: بازیکنان می گویند کاستا مربی با شخصیتی است و تمرینات خوبی هم در نظر می گیرد. من از جمله مدیرانی هستم که در تمام جلسات تمرین شرکت می کنم. آنچه مشخص است کاستا باید تفکرات پرتغالی و شیوه آموزشی خود را تغییر دهد. من به او گفتم که در فوتبال نتیجه گرای ایران بحث زیبایی بازی یک طرف است اما نتیجه گرفتن طرف دیگری است و باید تفکراتش را طوری تنظیم کند که در تیم تاثیر بگذارد.

وی اضافه کرد: در آبادان هواداران خیلی پر شور و با علاقه فوتبال را دنبال می کنند و می دانم پیروزی و شکست نفت آبادان در زندگی آنها تاثیر می گذارد. من مدیری هستم که به مربی ام اعتماد و از او حمایت می کنم. در برق شیراز هم که بودم به احمدزاده اعتماد کردم و جوابش را گرفتم.

صالحی در خصوص اینکه در چارت باشگاه هم تغییراتی صورت می گیرد یا خیر گفت: چارت باشگاه تغییر نمی کند. فقط قصد داریم محل ساختمان باشگاه را تغییر دهیم. دوشنبه هم جلسه ای با پیشکسوتان داریم. وقتی به آبادان آمدم اولین جلسه خود را با پیشکسوتان تیم گذاشتم و از آنها برای شروع کار رخصت گرفتم.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه گفت: مطالبات بازیکنان به دلیل تاخیر «وزارت نیرو»در پرداخت بودجه به تعویق افتاده اما قول داده اند ظرف روزهای آینده این مسئله هم حل شود.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)