مرجع خبری پرسپولیس : رييس باشگاه فوتبال استردا اسلواكي كه هنوز شش ماه ديگر با سرمربي جديد پرسپوليس قرارداد دارد، گفت: مشكلي با ترخيص اين مربي نداريم.

به گزارش مرجع خبری به نقل از سايت گل، باشگاه پرسپوليس كه از زمان استعفاي نلو وينگادا در جستجوي سرمربي جديدي براي قهرمان باشگاه‌هاي ايران بود، از انتخاب سرمربي تيم ملي فوتبال كرواسي در جام جهاني ‪ ،۲۰۰۶‬به عنوان سرمربي جديد اين تيم خبر داده است.

پيش از اين اولگا بلوخين و وين ريسبرگن به اين سمت نسبت داده شده بودند اما در نهايت تصميم گرفته شد زلاتكو كرانيكار كروات هدايت سرخ پوشان را در مسابقات فصل آينده بر عهده بگيرد.

كرانيكار به دنبال مربيگري در تيم ملي كرواسي، در تيم‌هاي باشگاهي اين كشور و همچنين امارات و اسلواكي هم مربيگري كرده است.

آخرين تيم او دوناسكا استردا ‪ ۱۹۰۴‬اسلواكي بود كه در سوپر ليگ اين كشور بازي مي‌كند.

رييس باشگاه استردا يك ايراني به نام خشايار محسني است كه نقش مهمي در انتخاب كرانيكار به عنوان سرمربي پرسپوليس داشت.

كرانيكار هنوز شش ماه ديگر با استردا قرارداد دارد با وجود اين به زودي به تيم تهراني خواهد آمد.

محسني در اين‌باره گفت: از انتخاب آقاي كرانيكار به عنوان سرمربي جديد پرسپوليس خوشحاليم و مشكلي با ترخيص وي با توجه به مدت باقي مانده از قراردادش نداريم.

پرسپوليس به عنوان محبوب‌ترين باشگاه ايراني پس از استعفاي افشين قطبي از مربيگري در اواسط سال گذشته با بحران و آشفتگي زيادي روبرو شده است. از اينرو با توجه به اينكه مسابقات فصل جديد از چند هفته ديگر شروع مي‌شود و بيشتر بازيكنان قبلا قراردادهاي خود را امضا كرده اند، كرانيكار تيمي را در اختيار گرفته كه با مشكلات سازماني و كادري فراواني دست به گريبان است.

گفتنی است خشایار محسنی پیش از این به عنوان ایجینت فوتبال در ایران فعالیت می کرد و نقش موثری در آوردن آری هان به تیم فوتبال پرسپولیس داشت اما پس از آن باشگاه دی استرادا را به مالکیت خود در آورد و علیرضا مرزبان و محمد پروین مربی و بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس را با خود به این باشگاه برد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)