مرجع خبری پرسپولیس : معاون باشگاه استقلال آخرين نقل و انتقالات اين تيم را تشريح كرد.


علي‌نظري جويباري درباره آخرين وضعيت نقل و انتقالات استقلال خبرهاي زير را مطرح كرد:

 

*با وجود بلاتكليفي از ساير تيم‌ها جلو هستيم
با توجه به مشخص شدن وزير ورزش در بلاتكليفي به سر مي‌بريم اما با اين حال كار خود را انجام مي‌دهيم و نسبت به تيم‌هاي ديگر جلو هستيم، اما آن طور كه خودمان مي‌خواهيم راضي نيستيم.

 

*با انصاري‌فرد فردا مذاكره مي‌كنيم
قرار است فردا با كريم انصاري فرد مذاكره كنيم البته ظاهرا اين بازيكن با پرسپوليس مذاكره داشته است، اما باشگاه استقلال از همان روز اول نقل و انتقالات اعلام كرد نه روي بازيكني حساب مي‌كنم و نه به طور قاطع مي‌گويم كسي را جذب كرده‌ايم. پرسپوليس و استقلال بيشتر از 6 بازيكن ليگ برتري نمي‌توانند بگيرند.

 

* با حقيقي مذاكره كرديم چون نمي‌توانستيم بيكار بنشينيم
براي اينكه يك دروازه بان اول داشته باشيم با رحمتي، كردان و محمدي و حقيقي مذاكره كرديم چون نمي‌توانستيم بيكار بنشينيم. حقيقي كه با پرسپوليس قرار داد بست. كردان كه اعلام كرد كه مي‌خواهد در ذوب آهن بماند از بين رحمتي و محمدي يكي را جذب خواهيم كرد.

 

*با رحمتي فردا مذاكره مي‌كنيم
در اين چند اين وقت كه صحبت از مذاكره با رحمتي بوده با 4 نفر صحبت كرديم به جز خود رحمتي هنوز با خودش رو در رو صحبت نكرده‌ايم، قرار است فردا يا پس فردا با او صحبت كنيم اين رقم‌هاي كه در روزنامه‌ها مطرح مي‌شود هنور از زبان خود رحمتي نشنيده‌ايم، اگر اين رقم‌ها درست باشد كه نمي‌توانيم مراجعت كنيم. هر رقمي كه از دهن خود رحمتي بيرون بيايد براي استقلال ملاك همان است. اگر رحمتي را جذب كنيم، محمدي را نمي‌گيريم چرا كه محمدي خودش گزينه يك گلري است.

 

*‌با طالبي يكشنبه يا دوشنبه مذاكره مي‌كنيم
فرشيد طالبي در دبي به سرمي‌برد، اما يكشنبه يا دوشنبه با او مذاكرات را نهايي مي‌كنيم. با اين بازيكن به توافق رسيديم. وي تنها بازيكني بود كه وقتي با او مذاكره كرديم گفت: هر مبلغي كه به ساير مدافعان استقلال مي دهيد به من هم همان را بدهيد.

 

*از مذاكره با داداش‌زاده بي‌خبرم
پرويز مظلومي يك سري صحبت‌ها با نامجو مطلق داشت اما ظاهرا به توافق نرسيدند. به هر حال بايد جايگاه‌ها مشخص شود و از مذاكره با داداش‌زاده بي‌خبرم، اما با چند مربي خارجي در حال مذاكره هستم.

 

* ميداودي بازيكن استقلال است
بدون شك ميلاد ميداودي بازيكن استقلال است اما باشگاه به او بدهكار است. نه تنها او بقيه بازيكنان هم از استقلال پول مي‌خواهند. به خاطر مسدود شدن حساب‌هاي سازمان تربيت بدني نتوانستيم پول بگيريم، اما به زودي مشكل ميلاد و ساير بازيكنان را حل مي‌كنيم.

 

*برهاني و مجيدي به زودي در تمرينات شركت مي‌كنند
آرش برهاني در دبي است، اما قرار است به زودي در تمرينات‌ شركت كند. فرهاد مجيدي هم ظاهرا با خود پرويز مظلومي هماهنگ كرده اما به زودي او هم در تمرينات شركت مي‌كند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)