مرجع خبری پرسپولیس :  قائم مقام باشگاه پرسپوليس از مذاكره با سه مهاجم خارجي خبر داد. پس از جدايي اوسال، مسئولان باشگاه پرسپوليس به فكر جايگزين او هستند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ در همين راستا رسايي، قائم مقام باشگاه پرسپوليس گفت: با سه بازيكن خارجي مكاتباتي داشتيم كه دو تن از آنها برزيلي هستند. با صدور ويزا، اين نفرات به زودي در تمرين پرسپوليس شركت خواهند كرد و پس از حضوري سه، چهار روزه در تمرينات تيم در صورت تاييد دايي با يكي از اين بازيكنان قرارداد بسته مي شود.

 

خبر دیگر اینکه؛ حسین بادامکی که چندی پیش با مصدومیت از ناحیه زانو روبرو شد، در بازی مقابل ملوان از هفته نهم رقابت‌های لیگ برترشرایط همراهی سرخپوشان را دارد.

 

فرید زرینه پزشک تیم فوتبال پرسپولیس که برای اخذ مدرک فوق دکترای فیزیوتراپی اقدام کرده است، روز چهارشنبه جهت انجام مصاحبه‌ای در همین خصوص راهی آنکارا می‌شود. زرینه در صورت قبول شدن در این مصاحبه، مراحل بعدی مربوط به گرفتن مدرک دکترا را انجام می‌دهد.

 

حسین عبدی مربی تیم فوتبال پرسپولیس، امروز برای شرکت در امتحان جامعه مربیگری راهی امارات می‌شود.

 

تمرینات پرسپولیس امروز صبح در زمین شرکت واحد دنبال شد. بنا به نظر علی دایی سرخپوشان روز دوشنبه را استراحت می‌کنند و از روز سه‌شنبه خود را برای بازی مقابل شهرداری تبریز آماده می‌کنند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)