رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم گفت: در خصوص وضعیت همکاری گل‌محمدی با تیم صبا تصمیم‌گیری نهایی با استاندار قم که ریاست مجمع باشگاه صبا را بر عهده دارد، است.

 

 به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم، سیدرضا دهناد در خصوص سخنان مطرح شده در زمینه کناره‌گیری سرمربی تیم صبا تاکید کرد: اگرچه آقای یحیی گل‌محمدی گفته است به لحاظ مشکلات شخصی نمی‌تواند تا پایان فصل در اختیار تیم صبا باشد، اما انتظار باشگاه این است آقای گل‌محمدی به قرارداد خود به باشگاه صبای قم احترام بگذارد و این تیم را تا پایان فصل همراهی کند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی برای استفاده از وی در کادر فنی این تیم مذاکره‌ کرده‌اند، یادآور شد: اقدام باشگاه پرسپولیس در خصوص مذاکره با گل‌محمدی به هیچ وجه با اخلاق حرفه‌ای سازگاری ندارد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم در خصوص وضعیت هدایت تیم صبا در صورت اصرار گل محمدی بر جدایی از این تیم گفت: در حال بررسی و پیشنهاد گزینه‌های جایگزین هستیم اما تصمیم نهایی با استاندار قم که ریاست مجمع باشگاه فرهنگی ورزشی صبا را بر عهده‌ دارند، است.

وی اضافه کرد: مهندس پیریایی از پیشکسوتان و صاحب نظران ورزش کشور هستند و همواره بر حمایت همه جانبه از تیم‌های ورزشی استان به ویژه تیم فوتبال صبای قم تاکید داشته‌اند.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)