روز شلوغ باشگاه استقلال/عمران زاده به توافق رسید
مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه استقلال روز سه شنبه شاهد حضور برخی بازیکنان قدیم و گزینه‌های مورد نظر کادر فنی برای لیگ یازدهم بود.

 

تیم فوتبال استقلال که با قبول شکست برابر ملوان در مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی پرونده فصل گذشته خود را بست، از روز دوشنبه تلاش برای جذب بازیکنان فصل آینده را آغاز کرده است.


در این بین برخی تلاش ها برای تمدید قرارداد با بازیکنان فصل گذشته است و بخش عمده ای از این تلاش ها نیز برای جذب بازیکنان جدید است.


 


 

پس از اینکه روز دوشنبه برخی بازیکنان قدیمی راهی باشگاه شدند و با علی فتح الله زاده دیدار داشتند، امروز سه شنبه نیز باشگاه استقلال روز شلوغی را پشت سرگذاشت و تعداد زیادی از بازیکنان و مدیر برنامه های آنها ضمن حضور در ساختمان باشگاه با مسئولان آن دیدار و گفتگو کردند.


پرویز مظلومی، منصور پورحیدری، فیلیپ آلوز دسوزا، یورگن گده، ایمان مبعلی، آندره لوئیز، مدیر برنامه های علی حمودی بازیکن فولاد و همچنین مدیر برنامه های سیدمهدی رحمتی بازیکن تیم سپاهان، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، مهدی امیرآبادی و ابوذر رحیمی بازیکن تیم راه آهن از جمله افرادی بودند که امروز در محل باشگاه استقلال حاضر شدند.


در این میان حضور مدیر برنامه های سیدمهدی رحمتی شایعات پیوستن مرد شماره یک دروازه تیم ملی به استقلال را قوت بخشید و مذاکراتی برای حضور فصل آینده وی در جمع آبی پوشان تهرانی صورت گرفت. همچنین مدیر برنامه های علی حمودی بازیکن تیم فولاد نیز با علی فتح الله زاده نشست داشت و گفته می شود کار پیوستن این بازیکن به استقلال مراحل نهایی را طی می کند.


مظلومی و پورحیدری نیز ماندنشان در استقلال را تا حدود زیادی قطعی کردند و حنیف عمران زاده هم به توافق کامل رسید تا یک فصل دیگر در این تیم بماند. مهدی امیرآبادی هم همه چیز را به بررسی بیشتر گزینه ها موکول کرد اما تمدید قرارداد با آبی ها را در اولویت قرار داد. پژمان منتظری و برخی دیگر از بازیکنان استقلال هم برای دریافت مطالباتشان به باشگاه مراجعه کردند.


اما حضور ابوذر رحیمی بازیکن چپ پای تیم فوتبال راه آهن شهرری در باشگاه استقلال نیز حاکی از تلاش گسترده علی فتح‌الله‌زاده برای جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی بود. رحیمی مذاکراتی را با مسئولان باشگاه انجام داد اما هنوز به توافق نهایی دست پیدا نکرده است.


فصل نقل و انتقالات یازدهم دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور به طور رسمی از روز 19 خردادماه آغاز خواهد شد و تا روز اول مردادماه ادامه خواهد داشت. یازدهمین دوره این مسابقات از روز 11 مرداد آغاز می شود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)