پرسپولیس نیوز : داور بین‌المللی بازنشسته فوتبال ایران گفت: شانس حسن کامرانی‌فر برای انتخاب به عنوان کمک‌داور برتر آسیا کمتر از دو رقیب دیگرش نیست.

مسعود مرادی تنها داور ایرانی بود که در سال 2003 به عنوان داور برتر آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شد. مرادی در مورد انتخاب حسن کامرانی‌فر به عنوان یکی از کمک‌داوران برتر فوتبال آسیا ، گفت: حسن کامرانی‌فر به دلیل حضور در رقابت‌های جام جهانی و قضاوت‌هایی که در سطح قاره آسیا داشته به عنوان یکی از کاندید‌اها انتخاب شده است. انتخاب او به عنوان یکی از کمک داوران برتر باعث می‌شود داوری فوتبال ایران بعد از فشارهای مضاعف اکنون زمینه‌ساز یک افتخار بزرگ برای فوتبال ایران شود.

وی در مورد اینکه خودش یک بار این عنوان را کسب کرده، گفت: امیدوارم بعد از سال 2003 که من به عنوان داور برتر آسیا و مهدی مهدوی‌کیا به عنوان بازیکن برتر آسیا انتخاب شدیم یک بار دیگر این عناوین افتخارآمیز به فوتبال ایران برسد.

مرادی در مورد قضاوت بازی پرسپولیس و میلان گفت: حضور ستارگان سرشناس فوتبال ایتالیا و آث میلان اتفاق خوبی برای فوتبال ایران است. به ویژه اینکه این بازی به مناسبت خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا یکی از برترین بازیکنان اخلاقی و فنی فوتبال ایران و آسیا برگزار می‌شود و من خوشحالم که این افتخار نصیبم شده است که سهمی کوچک در این مسابقه بزرگ دارم و باید از کسانی که بر من منت گذاشتند و من را برای این مسابقه انتخاب کردند تشکر کنم.

مرادی تصریح کرد: من پیش از این بازی پرسپولیس و بایرمونیخ را هم سوت زدم مسابقه‌ای که در آن احمدرضا عابدزاده از فوتبال خداحافظی کرد و اکنون خوشحالم که یک بار دیگر در کنار مهدی مهدوی‌کیا هستم و قرار است با او از فوتبال بروم. من و مهدوی‌کیا در سال 2003 به عنوان برترین بازیکن و داور قاره آسیا انتخاب شدیم و اکنون این افتخار نصیبم شده است که بار دیگر در کنار او باشم و با او یک بار دیگر به میدان بروم.

وی در مورد شرایط بدنی خود گفت: اگرچه من دیگر قضاوت نمی‌کنم اما تمریناتم ادامه دارد و از نظر بدنی هم شرایط خوبی دارم.

مرادی در مورد اینکه چقدر کامرانی‌فر شانس انتخاب به عنوان کمک‌داور برتر آسیا را دارد، گفت: با توجه به رقبایی که کامرانی‌فر دارد تصور می‌کنم شانس او کمتر از دو کمک‌داور دیگر نباشد و امیدوارم این عنوان به کامرانی‌فر برسد.

این داور بازنشسته بین‌المللی درمورد فعالیت‌های خود گفت: از 10 آذرماه برای شرکت در مسابقات شرق آسیا به عنوان ناظر راهی میانمار می‌شوم و آنجا کار آموزش داوران را هم بر عهده خواهم داشت. این مسابقات حدود 20 روز طول می‌کشد و من اوایل دیماه به ایران برمی‌گردم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)