پرسپولیس نیوز: مراسم جشن ۲۷ قهرمانی پرسپولیس در تاریخ امروز در برج میلاد تهران و با حضور پیشکسوتان این باشگاه برگزار شد.

مراسم ۲۷ قهرمانی پرسپولیس و رونمایی از سامانه هواداری شرکت پیشکسوتان‌کهن این باشگاه از ساعت ۱۵ امروز (یکشنبه) در سالن سعدی همایش‌های برج میلاد با حضور تعداد کثیری از پیشکسوتان پرسپولیس و اصحاب رسانه برگزار شد.

*علی پروین، حمید استیلی، حمید درخشان، محمد پنجعلی، مرتضی فنونی‌زاده، محمد رویانیان، محمود کلهر، مهرداد میناوند، سعید نعیم‌آبادی، حمید جاسمیان، ضیا عربشاهی، حسین کلانی، مهدی محمدنبی، فریدون معینی، سعید شیرینی و…..از چهره‌های شاخص این مراسم بودند.

* علی پروین مدیرعامل شرکت پیشکسوتان در آغاز مراسم دقایقی صحبت کرد و ضمن تبریک قهرمانی پرسپولیس به پیشکسوتان، تاکید کرد آنها کنار پرسپولیس هستند، نه روبه‌روی این باشگاه.

* شوخی‌های پروین با پیشکسوتان‌ حاضر در مراسم در نوع خودش جالب بود.

* محمد حسین میثاقی مجری مراسم بود.

*حسین کلانی، محمد ‌نبی و محمد رویانیان از سخنرانان مراسم بودند.

* یاسر هاشمی رفسنجانی از جمله میهمانان ویژه مراسم بود که به درخواست پروین، دقایقی سخنرانی کرد.‌

* کلیپی از تمام جشن‌های قهرمانی پرسپولیس در مسابقات مختلف همراه با حواشی آن برای حاضران مراسم پخش شد.

* هیچ یک از اعضای هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس در این مراسم شرکت نداشتند.

*رویانیان در صحبت‌های خود تاکید کرد شرکت پیشکسوتان بر مبنای عقل، سیاست و تدبیر همراه با پیشرفته‌ترین تفکرات روز دنیا تاسیس شده است. ضمن اینکه این شرکت، تجاری و خصوصی است و صد در صد با مجوز دولت به نام پرسپولیس ثبت شده است.

رویانیان در بخشی دیگر از حرف‌هایش تاکید داشت این شرکت از هر نظر شایسته خرید باشگاه پرسپولیس بوده و از این نظر صالح‌ترین است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)