پرسپولیس نیوز: مراسم رونمایی از طرح‌های اقتصادی و اپلیکیشن از ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه امروز شنبه در هتل اوین آغازشد.

امروز مراسم رونمایی از اپلیکیشن پرسپولیس و تشریح برخی برنامه‌های اقتصادی باشگاه و شرکت آتیه داده پرداز کارگزار برند پرسپولیس با حضور اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه و مدیران این شرکت از ساعت شانزده آغاز می‌شود که علاوه بر رسانه‌های ورزشی از طریق سایت، تلگرام و اینستاگرام باشگاه پوشش داده خواهد شد.

همچنین طبق هماهنگی‌های اعلام شده مراسم رونمایی از طرح های جدید لباس تیم قبل از دربی برگزار خواهد شد. باشگاه اواخر نیم فصل اول در هماهنگی با شرکت ال اشپورت دو طرح را تایید کرده است. یک طرح برای بازی های نیم فصل دوم و یک طرح ویژه نیز برای دربی پایتخت و بازی های لیگ قهرمانان آسیا. همجنین لباس دوم تیم سفید نخواهد بود و رنگ سفید لباس سوم تیم خواهد بود.

افشین پیروانی و مهرداد میناوند مجری تلویزیون پرسپولیس و پیشکسوت باشگاه، یلوه معاونت اقتصادی، فارسیان مدیر حراست باشگاه، قدوسی مدیر روابط عمومی و مشاور مدیر عامل باشگاه، کنعانی مدیر عامل سابق باشگاه شاهین بوشهر که نماینده یکی از اسپانسر جدید باشگاه است و اصحاب رسانه در این مراسم حضور یافته‌اند. مراسم با کمی تاخیر شروع شد.

طبق هماهنگی‌ها و به پیشنهاد رسول پناه، رغبتی و هاشمی، آقای نبی به نمایندگی از هیات مدیره دقایقی درباره برنامه‌های اقتصادی و این توافق صحبت خواهد کرد. خوش و بش گرم حاضرین با یکدیگر و اهالی رسانه و پخش آهنگ‌های پرسپولیسی از نکات جالب توجه مراسم بود. مراسم با پخش سرود ایران و ادای احترام حضار آغاز شد.

مراسم رونمایی از اپلیکیشن رسمی باشگاه پرسپولیس از ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه آغاز شد.

در این مراسم محمد حسن انصاری فرد مدیر عامل، مهدی رسول پناه رئیس هیات مدیره، مهرداد هاشمی و علی رغبتی همراه با مهدی محمد نبی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در این مراسم حاضر شدند.

همچنین امیر جلیل‌وند مدیر عامل شرکت آتیه داده پرداز هم در این مراسم حضور داشت.

از آنجایی که تیم پرسپولیس اردوی خود را در هتل اوین برگزار کرده است، برخی از هواداران این تیم مقابل هتل حضور داشتند که با دیدن محمد حسن انصاریفرد با او عکس یادگاری گرفته و درباره آخرین وضعیت پرسپولیس سوالاتی از او پرسیدند.

مراسم با صحبت‌های مجری و یک کلیپ ویژه از تاریخ و حماسه های پرسپولیس پخش شد. در ادامه، مهدی محمد نبی به سخنرانی و طرح موضوع پرداخته و اکنون محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه در حال صحبت برای حاضرین است. وی سخنان خود را با آرزوی سلامتی و بهبودی قاسم عبدالصمدی مدیر تدارکات تیم با سابقه ۳۴ سال حضور در پرسپولیس آغاز و از برگزاری مراسم ضیافتی با حضور بزرگان و پبشکسوتان باشگاه و هماهنگی با پروین، کلانی و جاسمیان و خوردبین خبر داد.

تعدادی از هواداران مقابل هتل اوین محل برگزاری مراسم با چهره‌های ورزشی حاضر در مراسم ‌عکس یادگاری گرفتند.

انصاری فرد درباره لیگ قهرمانان، ماندن بیرانوند، آخرین روند جذب بازیکن خارجی دیگر و مطالبات سرخ‌ها به سوالات هواداران پاسخ داد.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در میان تشویق حضار بعد از خوش و بش با برخی اهالی رسانه و مدیران حاضر در مراسم حضور یافت. استقبال ویژه میناوند از گل محمدی و خوش و بش گرم دو همبازی سابق توجه همه را به خود جلب کرد. دیدار گرم ‌گل محمدی با مسوولان باشگاه و شرکت آتیه داده پرداز و حضورش در مراسم سوژه عکاسان بود.

امیر جلیل وند بعد از انصاری فرد به ایراد سخنانی پرداخته و درباره برنامه های اقتصادی مدنظر در حال سخنرانی است. وی با پخش تصاویری این برنامه‌ها را تشریح کرد.

این شرکت به واسطه حضور در بورس از شفافیت مالی برخوردار است.

بالاخره انتظارها پایان یافت و اپلیکیشن پرسپولیس دقایقی قبل در مراسمی که در هتل اوین برگزار شد با شعار «تو هم پرسپولیسی باش» رونمایی شد و هواداران با ارسال عدد یک به شماره ۲۰۰۰۶ می‌توانند لینک دانلود آن را دریافت کنند.

این اپلیکیشن در مراسمی که در حال حاضر در هتل اوین جریان دارد به رسانه‌های گروهی و از آن طریق به هواداران معرفی شد.

هواداران پرسپولیس با ارسال عدد یک به شماره ۲۰۰۰۶ می‌توانند لینک دانلود اپلیکیشن را در صورت فعال بودن دیتا (اینترنت) تلفن همراه خود دریافت کرده و پس از آن برای دانلود و نصب آن اقدام کنند.

در مراجعه به این اپلیکیشن، در اولین بخش هواداران مجموعه‌ای از آخرین و اختصاصی‌ترین اخبار، تصاویر و ویدئوها از تیم محبوب خود را در اختیار خواهند داشت.

فروشگاه مجازی برای تهیه اقلام تبلیغاتی و سایر محصولات مورد تقاضای هواداران، بخش‌های متنوع مربوط به تیم فوتبال پرسپولیس و خدمات دیگری که با مراجعه به اپلیکیشن مشاهده خواهید کرد از مواردی هستند که در حال حاضر در اختیار هواداران قرار دارند و در نسخه‌های بعدی که ارتقاء می‌یابد، بخش‌های جدیدی اضافه خواهد شد.

هواداران با گوشی‌های اندروید می‌توانند از لینک زیر اپلیکیشن را دریافت کنند: https://play.google.com/store/apps/details?id=perspolis.adpdigital.com

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)