تقدیر از 34 بازیکن فوتبال
مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن و مرد اخلاق دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال روز 8 مردادماه در محل هتل المپیک تهران معرفی خواهد شد.


حمیدرضا احمدی دبیر اجرایی سومین همایش تجلیل از برترین های اخلاق فوتبال کشور با اعلام این خبر افزود:

 

در مراسمی که بعد از ظهر روز شنبه 8 مرداد ماه با حضور مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برگزار خواهد شد، ضمن تجلیل از برترین های 34 هفته رقابتهای لیگ برتر، مرد اخلاق لیگ یازدهم نیز معرفی خواهد شد.

 

احمدی یادآور شد: در این مراسم همچنین برترین مربی ، سرپرست ، باشگاه اخلاق نیز معرفی و از آنان تقدیر خواهد شد. رئیس کمیته فرهنگی سازمان لیگ اضافه کرد: در این همایش یک روزه گزارشی از عملکرد کمیته فرهنگی سازمان لیگ برتر و برنامه‌های سال جاری این کمیته از سوی مسئولان فرهنگی سازمان لیگ ارائه خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه برترین‌های اخلاق درلیگ دهم براساس منشور اخلاقی و احترام به روح قانون و ارزش‌های انسانی در میدان مسابقه انتخاب خواهند شد، تاکید کرد: تجلیل از برترین‌های اخلاق فوتبال کشور ارزشگذاری به اخلاقیات و احترام به عزت و کرامت بازیکنان فوتبال کشور است و تلاش می کنیم مراسم امسال باشکوهتر و بهتر از سال گذشته و در خور برترین‌های اخلاق فوتبال کشور برگزار شود.

 

احمدی همچنین یادآور شد: در نظر داریم با هماهنگی کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال همایش سراسری مسئولان فرهنگی تمامی رده های فوتبال اعم از لیگ برتر ، دسته های مختلف لیگ ، فوتسال ، فوتبال ساحلی و … را روز جمعه 7 مرداد ماه در تهران برگزار کنیم .

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)