مرجع خبری پرسپولیس : ساکت الهامی کمک اول مرفاوی که اصلا در ورزشگاه نبود و سایر مربیان مس هم برروی جایگاه ویژه ورزشگاه بازی را دنبال می کردند. سرمربی تیم مس در پایان بازی نسبت به این مسئله شدیدا معترض بود و حتی به خاطر این موضوع باشگاه مس را هم تلویحا تهدید کرد که اگر مشکل نیمکت مس برای بازی های بعد حل نشود شاید دیگر برروی نیمکت این تیم ننشیند

 

پس از شکست تلخ مس در کرمان برابر ذوب آهن ظاهرا اختلافات صمد مرفاوی با برخی عوامل باشگاه به اوج خود رسیده است.

مرفاوی که بعد از بازی رسما برخی از افراد مسئول در کرمان را در صادر نشدن کارت کمک های خود به کم کاری متهم کرده بود گفته بود با ادامه این اتفاق برای بازی هفته بعد تصمیمات جدی تری اتخاذ می کند. گفته می شود مرفاوی بعد از این بازی با برخی از مسئولین جلساتی داشته است که نتیجه آن چندان به مذاق او خوش نیامده است.

گفته می شود حتی عصبانیت طرفین موجب شده است که آن ها با حالت قهر از یکدیگر جدا شوند. در همین حال سفر صمد مرفاوی به تهران موجب بروز حرف و حدیث های زیادی شده است و تصور برخی بر این بود که مرفاوی با این کار قهر خود را علنی ساخته است.


هرچند مرفاوی در این بازه فعلا سکوت کرده است تا رایزنی ها ادامه داشته باشد اما اگر این جلسات نیز نتیجه مثبتی نداشته باشد شاید مرفاوی دیگر به کرمان برنگردد. اتفاقی که می تواند در همین شروع لیگ دهم مس را با یک چالش بسیار جدی روبرو کند.

پس از پایان فصل نقل و انتقالات کاملا مشخص بود همانند فصل قبل باید با ترس و لرز فراوان بازی های مس را دنبال کنیم و ظاهرا در باشگاه مس هیچکس از تجربه تلخ فصل قبل در بستن یک تیم کاملا ضعیف درس عبرت نگرفته بود تا هواداران مس در این فصل هم محکوم به دنبال کردن بازی های این با درصد استرس بالا باشند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)