مرجع خبری پرسپولیس : ديدار تيم هاي فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازي تبريز در مقابل ديدگان 80 هزار تماشاگر با نتيجه تساوي يک بر يک به پايان رسيد

ديدار تيم هاي فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازي در چارچوب هفته ششم ليگ برتر در حالي به پايان رسيد که آبي پوشان پايتخت در مقابل تيم تازه صعود کرده به ليگ برتر ، متوقف شد.
فرهاد مجيدي در دقيقه 25 و با ضربه سر توانست دروازه تراکتورسازي را باز کند و محمد ابراهيمي نيز توانست در دقيقه 80 گل تساوي را به ثمر برساند.
در اين ديدار که به قضاوت محسن ترکي برگزار شد، حدود 80 هزار تماشاگر از نزديک در ورزشگاه حاضر بودند و به تشويق تيم هاي مورد علاقه خود پرداختند.
رضا عنايتي، فرهاد مجيدي و سياوش اکبرپور از استقلال از داور بازي کارت زرد گرفتند.

 

*ديدار تيم هاي فوتبال ابومسلم مشهد و راه آهن با نتيجه تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

تيم هاي فوتبال راه آهن و ابومسلم مشهد يکشنبه شب در چارچوب هفته ششم ليگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که در نهايت اين ديدار با نتيجه تساوي يک بر يک به پايان رسيد.
جرارد سانتوز در دقيقه 1 براي ابومسلم و حسين کوشکي در دقيقه 15 براي راه آهن گلزني کردند. عبدالجبار مومني از تيم ابومسلم در دقيقه 73 با کارت قرمز داور اين ديدار از زمين اخراج شد.
مجيد باجلان و رضا نورمحمدي نيز از راه آهن کارت زرد گرفتند. تماشاگران ناراضي مشهدي بعد از اتمام بازي عليه مصطفي بني اسد رئيس هيات مديره اين باشگاه شعار دادند و خواستار جدايي وي از ابومسلم شدند

 

* تيم پيکان يکشنبه با پيروزي برابر استيل ْآذين به رده دوم جدول ليگ برتر صعود کرد. دراين ديدار که درورزشگاه شهيددستگردي برگزار شد پيکان با يک گل ازسد استیل آذين گذشت

‌تنها گل اين ديدار را ايمان رزاقي راد در دقيقه 64 وارد دروازه استيل آذين کرد تا اين تيم با کسب 13 امتياز به رده دوم صعود کند.
در نيمه نخست اين ديدار بازيکنان پيکان با تجمع در ميانه ميدان کنترل بازي را دردست گرفتند به طوريکه بازيکنان استيل آذين اجازه خود نمايي را در يک سوم مياني تيم پيکان بدست نياورند بازيکنان پيکان نيز قصد داشتند با ضد حمله هاي سرعتي از کناره هاي زمين به گل دست يابند که مجيد خدابنده لو و ايمان رزاقي راد در اين نيمه نتوانستند از فرصت هاي بدست آمده استفاده کنند.


در نيمه دوم بازيکنان تيم پيکان با پرس در يک سوم زمين استيل آذين اجاره بازي سازي را به بازيکنان حريف ندادند و با استفاده از اشتباهات مدافعان استيل آذين چندين موقعيت گلزني براي خود ايجاد کردند بالاخره خدابندلوه از اشتباه کاظم برجلو مدافع استيل آذين استفاده کرد و ايمان رزاقي راد توپ برگشتي را به گل تبديل کرد.


پس از اين گل بازيکنان استيل آذين حملاتي را برروي دروازه پيکان طراحي کردند اما رضا چاووشي ، علي کريمي و رضا نوروزي نتوانستند فرصت هاي گلزني ايجاد شده را به گل تبديل کنند تا استيل آذين به دومين شکست خود تن دهند.
مدافعان تيم پيکان در اين ديدار به خوبي علي کريمي را مهار کردند به طوريکه اين بازيکن نتوانست روز پر فروغي را پشت سر بگذارد.

 

***** ديدار تيم هاي فوتبال استقلال اهواز و صباي قم با نتيجه يک بر صفر به سود تيم صبا به پايان رسيد

در چارچوب هفته ششم رقابتهاي فوتبال ليگ برتر باشگاههاي ايران، تيم هاي فوتبال استقلال اهواز و صباي قم در ورزشگاه تختي اهواز به مصاف هم رفتند که درنهايت اين تيم صباي قم بود که توانست با يک گل از سد ميزبان خود عبور کند.
عباس محمد رضايي در دقيقه 58 توانست تک گل صبا را به ثمر برساند.
سعيد مظفري زاده، عليرضا کهوري و عباد انتظاري تيم داوري اين بازي را تشکيل مي دادند.
حميدرضا رجبي و فرانک آتسو از استقلال اهواز و فريدون فضلي از صباي قم از سوي داور بازي کارت زرد گرفتند.
تماشاگران اهوازي بعداز پايان اين ديدار عليه خداداد عزيزي شعار دادند.

 

**** تيم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان يکشنبه شب در چارچوب هفته ششم رقابتهاي ليگ برتر باشگاههاي ايران با نتيجه 3 بر 1 از سد تيم پاس همدان گذشت

ايرنا،‌براي تيم فولاد در اين ديدار احمدجمشيديان در دقايق 30 و 70 و ابراهيم توره در دقيقه 52 موفق به گلزني شدند.
اين درحالي بود که هادي اصغري تنها گل پاس همدان را در دقيقه 47 وارد دروازه سپاهان کرد.
قاسم واحدي قضاوت اين ديدار را برعهده داشت. مرتضي کريمي و بهرام نقوي کمک هاي وي در اين ديدار بودند

 

***** تيم فوتبال مس کرمان در هفته ششم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال شامگاه يکشنبه با کسب پيروزي پر گل مقابل ذوب آهن اصفهان رکورد شکست ناپذيري خود در خانه را حفظ کرد.

اين ديدار که در ورزشگاه شهيد باهنر کرمان برگزار شد با نتيجه 5 بر 2 به سود تيم ميزبان پايان يافت.
بر اساس اين گزارش، “ادر لوسيانو” در دقايق 29، 54 و 62 ، “فرزاد آشوبي” از روي نقطه پنالتي در دقيقه 41 و “مهدي رجب زاده” در دقيقه 66 گل هاي تيم مس کرمان را به ثمر رساندند و سيد “محمد حسيني” و “مصطفي صالحي نژاد” به ترتيب در دقايق 61 و 72 براي تيم ذوب آهن اصفهان گلزني کردند.
همچنين “مسعود زارعي” ، “ادر لوسيانو” و “مهدي رجب زاده” بازيکنان تيم مس کرمان به ترتيب در دقايق 43 ، 54 و 87 اين ديدار با دريافت کارت زرد از سوي قاضي ميدان جريمه شدند.
قضاوت اين ديدار را “رحيم مهر پيشه” با کمک “داود رفعتي” و “علي موغلي” برعهده داشت و “آرش خرميان” نيز به عنوان داور چهارم در اين ديدار حاضر بود.
تيم مس کرمان با کسب اين پيروزي 10 امتيازي شد و شنبه هفته آينده و در هفته هفتم رقابت هاي ليگ برتر ميهمان شاهين بوشهر خواهد بود

 

 

***** ديدار دو تيم فوتبال ملوان مناطق آزاد انزلي و فولاد خوزستان يکشنبه شب به سود تيم ميزبان به پايان رسيد

آدريانو آلوز دردقيقه 70 تنها گل اين ديدار را وارد دروازه فولاد خوزستان کرد.
محمود رفيعي قضاوت اين ديدار را برعهده داشت.بابک داوري و مهدي عاليقدر کمک ها ي رفيعي در اين بازي بودند.
ورزشگاه تختي انزلي هنگام برگزاري اين ديدار، مملو از هواداران تيم ملوان بود

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)