پرسپولیس نیوز : دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الوند همدان در چارچوب جام حذفی از ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه روز جمعه ۱۰ آبان ماه در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

غلامرضا بهروان در خصوص ساعت دیدار تیم‌های پرسپولیس و الوند همدان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: این بازی از ساعت 16 و 20 دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد. یک نیمه این بازی قبل از اذان خواهد بود و یک نیمه پس از اذان برگزار می‌شود.

وی درباره تغییر ساعت دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال نامه‌ای به ما نوشت که به علت همزمانی این بازی با همایش علم و فوتبال که با حضور بلاتر برگزار خواهد شد ساعت این بازی را تغییر دهیم، قرار بود این بازی از ساعت 17 و 30 دقیقه آغاز شود که با درخواست فدراسیون زمان بازی را تغییر دادیم.

وی افزود: نمی‌توانستیم ساعت 19 و 30 دقیقه بازی را برگزار کنیم اما چون هوا سرد شده است به همین دلیل تصمیم گرفتیم بازی زودتر و از ساعت 15 و 15 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان در چارچوب هفته پانزدهم چهارشنبه 15 آبان ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)