مرجع خبری پرسپولیس : شاید پیروانی قصد دارد در نوشتن بیانیه از استادش عقب نماند !

مثل اينكه افشين پيرواني نمي خواهد در بيانيه نوشتن از محمد مايلي كهن جا بماند.
پيرواني پس از آنكه چند روز پيش با صدور بيانيه اي عليه مديرعامل باشگاه پرسپوليس انتقاداتي را مطرح كرد با توجه به اينكه احساس مي كند هنوز بازگشتش به تيم پرسپوليس قطعي نشده و عباس انصاري فرد تصميمي براي برگزاري جلسه با او ندارد در محافل خصوصي گفته است: مي خواهم يك بيانيه ديگر بنويسم و حقايق تازه تري را بگویم.
پيرواني ساعاتي بعد از انتشار بيانيه اش با خبر شد كه در پي آشتي كنان مديرعامل و رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس در دفتر محمد علي آبادي مقرر شده او نيز به تمرينات تيم برگردد. عباس انصاري فرد نيز بعد از آشتي كنان با حسين هدايتي اعلام كرد شنبه شب جلسه اي با افشين پيرواني خواهد داشت و احتمال دارد اين مربي پس از برگزاري نشست به تيم بازگردد. با اين وجود اما انصاري فرد همچنان از برگزاري جلسه با افشين پيرواني خودداري مي كند.

به نظر مي رسد انصاري فرد بر تصميم خود مبني بر اخراج افشين پيرواني مصر است و حتي به درخواست حسين هدايتي و مجيد فرخزادي كه از حاميان افشين پيرواني هستند توجهي ندارد. گفته مي شود انصاري فرد قبل از كنار گذاشتن پيرواني موضوع را با محمد علي آبادي رئيس مجمع باشگاه پرسپوليس در ميان گذاشته و به همين واسطه با اطمينان خاطر روي تصميم خود پافشاري مي كند.
با اين اوصاف شمارش معكوس براي انتشار بيانيه شماره 2 افشين پيرواني آغاز شده است. شايد هم  همین الان که شما در حال خواندن این خبر هستید ، محمد مايلي كهن نيز در حال نگارش بيانيه شماره 4 باشد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)