خداحافظ قاضی عادل!!

مرجع خبری پرسپولیس : مسعود مرادي از داوري در فوتبال بازنشسته شد.

 

کلاس توجيهي داوران ليگ برتر و همچنين داوران سازمان ليگ آزادگان صبح پنجشنبه در آکادمي ملي فوتبال با حضور کفاشيان، نبي و پيشکسوتان داوري و مسعود عنايت رئيس اسبق کميته داوران برگزار شد. در ابتداي حسين عسگري سرپرست جديد کميته داوران با اشاره به اينکه در چند وقت گذشته جو ناحقي عليه داوران درست شده گفت: «بايد تلاش کنيم که اين جو ناحق را برگردانيم و داوران دقت نظرشان را بالا ببرند. بايد با صبر و تحمل به سمت شرايط ايده آل پيش رفت تا داوري ايران به بالاترين سطح ممکن برسد .»

عسگري در ادامه بازنشستگي مسعود مرادي را اعلام کرد و گفت: «طبق اساسنامه فيفا داوران تا 48 سالگي مي توانند در ليگ هاي داخلي قضاوت کنند اما براساس تشخيصي که خود مرادي داده ايشان در کارهاي آموزش، نظارت و مدرسي حضور خواهد داشت.»

عسگري در پایان گفت: «داوران از داخل ضربه مي خوردند. به نظر من با حمايت از يکديگر در همه عرصه هاي داوري، کارشناسي و نظارت اتفاقات و مشکلات پيش آمده در داوري کاهش خواهد يافت و يا به ندرت اتفاق خواهد افتاد. اگر پيشکسوتان از داوران و حتي از خودشان هم حمايت کنند شاهد جو خوبي در داوري کشور خواهيم بود.»

 

مسعود مرادي همچنين طي جملاتي کوتاه با تقدير از فدراسيون فوتبال و کميته داوران گفت: «ليگ برتر محلي است براي اينکه داوران جوان و جوياي نام وارد ليست بين المللي شوند و در عرصه هاي داخلي و خارجي بدرخشند. به اين ترتيب با توجه به تمام شرايط صلاح نيست که من در ليگ برتر قضاوت کنم ولي با تمام وجود در خدمت کميته داوران براي همکاري خواهم بود.»

 

گفتنی است آخرین قضاوت جنجالی این داور فوتبال مسابقه تیم های استقلال و پرسپولیس بود که عدم پذیرش گل صحیح پرسپولیس جنجال بزرگی را در فوتبال کشور به راه انداخت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)