پرسپولیس نیوز: مشاور سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ما به دنبال رسیدن به درآمد پایدار در باشگاه پرسپولیس هستیم و با اقدامات موثر در این راه قدم برمی‌داریم.

بعد از چیزی در حدود دو سال تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس به ورزشگاه شهید درفشی‌فر منتقل شد و این در حالی است که برخلاف سال‌های قبل چمن این ورزشگاه دیگر طبیعی نیست و مصنوعی شده است. این در حالی است که سهند حبیب‌زاده که پیمانکار این زمین چمن است مدتی است که در باشگاه پرسپولیس حضور بیشتری دارد و در خصوص این مسائل با او به صحبت پرداختیم.

سهند حبیب‌زاده در خصوص تجهیز و بهسازی چمن ورزشگاه شهید درفشی‌فر گفت: ما زمانیکه زمین چمن را در اختیار گرفتیم این زمین مشکلات عدیده‌ای داشت اما موفق شدیم در شرایط ویژه و در زمانی در حدود دو ماه این زمین را مجهز و آماده استفاده بازیکنان پرسپولیس کنیم و خوشبختانه آقای برانکو سرمربی تیم پرسپولیس هم در روز رونمایی از چمن مصنوعی جدید این ورزشگاه از وضعیت این زمین و امکاناتی که در نظر گرفته شده است ابراز رضایت کرد و می‌بینید که چند روز است تمرینات تیم پرسپولیس به ورزشگاه درفشی‌فر برگشته و این مسئله رضایت بازیکنان و مربیان را در پی داشته است.

وی ادامه داد: کسانیکه این مجموعه را پیش از این می‌دیدند متفق‌القول در نظر دارند که مشکلات زیادی اینجا وجود داشت اما ما موفق شدیم از ابتدای آذرماه که کار زمین بزرگ درفشی‌فر را آغاز کردیم با استفاده از تکنولوژی‌های روز اینجا را خیلی زودتر از حد تصور آماده کنیم و از چمن مصنوعی مطابق با استانداردهای روز دنیا بهره بردیم.

حبیب‌زاده درباره اینکه در جلسات اقتصادی ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس شرکت می‌کند و دلیل این موضوع چیست، خاطرنشان کرد: با پایان یافتن تجهیز ورزشگاه شهید درفشی‌فر من دیگر کاری در این مجموعه ندارم و الان به عنوان مشاور آقای عرب در باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کنم و به همین دلیل در جلسات اقتصادی و مالی باشگاه با اسپانسر و شرکت‌های تجاری با هماهنگی آقای عرب حاضر می‌شوم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در چند ماه اخیر کارهای باشگاه پرسپولیس به خوبی پیش رفته و با وجود مشکلاتی که پیش می‌آمد اما موفق شدیم با درایت آقای عرب و با یک کار تیمی با کلیه عوامل باشگاه پرسپولیس اقدامات خوبی انجام دهیم به طوری‌که رضایتمندی بازیکنان و مربیان تیم را هم در پی داشته است. ما به دنبال رسیدن به درآمد پایدار در باشگاه پرسپولیس هستیم و با اقدامات موثر در این راه قدم برمی‌داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)