پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان واکنش تندی نسبت به حاضرین در اتاق VAR ورزشگاه بن زاید ابوظبی از خود نشان داد.

دیدار تیم‌های ایران و چین در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا در حالی از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه محمد بن زاید آغاز شده است که حدود ۳۵ هزار تماشاگر از این بازی دیدن می‌کنند.

* در دقیقه ۱۲ بازی سردار آزمون دچار مصدومیت شد که در این لحظه کی‌روش همزمان قدوس، ترابی و انصاری‌فرد را از روی نیمکت بلند کرد و خواست آماده ورود به زمین باشند.

* بعد از گل مهدی طارمی همه بازیکنان به سمت وی دویدند و فقط آزمون بود که به تنهایی به سمت تماشاگران روبه‌روی جایگاه رفت و خوشحالی‌اش را با آنها تقسیم کرد.

* در دقیقه ۲۱ بازی صحنه مشکوکی در محوطه جریمه چین اتفاق افتاد که مهدی طارمی با اعتراض شدید اعتقاد داشت خطای پنالتی روی او اتفاق افتاده است که داور خلاف او نظر را داشت. کی‌روش در این لحظه به داور چهارم اعتراض می‌کرد که چرا از سیستم VAR استفاده نشده است.

* تماشاگران ایرانی بعد از گل مهدی طارمی کاملاً جو ورزشگاه را در کنترل خود داشتند.

* بعد از گل ایران واکنش خبرنگاران چینی جالب توجه بود. یکی از آنها که به شدت از اشتباه مدافع‌شان عصبانی بود بلند فریاد می‌کشید. این خبرنگار هنگامی که قصد نشستن روی صندلی‌اش را داشت لگد محکمی به صندلی زد که این واکنش او در نوع خود جالب بود!

* بعد از گل دوم ایران توسط آزمون، لیپی بهت‌زده از اشتباهات پی‌در‌پی مدافعان تبمش روی نیمکت تیمش نشست.

* کارلوس کی‌روش وقتی فهمید اتاق VAR درخواست تجدیدنظر روی گل دوم ایران را داشته حسابی عصبانی شد و بعد از تأیید گل مشت‌‌هایش را به سمت اتاق VAR گره کرد.

* سردار آزمون بعد از گلی که به ثمر رساند، مقابل دوربین علامت سکوت نشان داد که به نظر می‌رسید در واکنش به اتفاقات پس از دیدار با عمان و انتقاد به از دست دادن موقعیت‌های آن بازی بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)